25.2.09

Iseseisvuspäeval sai aega päris tihedalt sisustatud. Minu päev algas umbes kella 10 paiku hommikul ning lõunaks jõudsin ka majast välja. Käisin isa tööjuures oma autoga mässamas: kõigepealt sai tehtud korralik sisepuhastus ning seejärel külge kinnitatud Eriku poolt uue kuue saanud tagaluugi märk. Igasugused mootori-, roolivõimu- jms õlid said samuti üle vaadatud. Üldiselt ma naudin oma Saabiga tegelemist ning hea on vaadata puhast ja korras püssi. Saanud autoga ühele poole, sõitsin Tabiverre, kus sain kokku Heigoga, keda polnud juba tükk aega näinud. Tsillisime niisama seal alevikus ringi ja lõpuks avastasin ma ühe vana ja lagunenud ilmselt kunagise laudahoone.
"Vähemalt üks selline on kohustuslik igas Eesti maakonnas!"
kõlas minu mõte. Kõige asjalikum oli see, et Heigol õnnestus oma Golfiga sinna tee peale "kinni" jääda ehk siis tegelikult oli asi selles, et Golfil puuduvad õiged talverehvid. Minu meelest täiesti adekvaatne tee, aga tal läks omajagu aega, et erinevate kõrreliste, lumelükkamise nin
g minu kaasaelamise saatel oma masin suurema tee peale tagasi veeretada. Minu Saabil polnud seejuures vähimatki probleemi, kuigi need talverehvid varem veel Chrysleril all olid. Igatahes sai mõned pildid ka tehtud, nagu mul ikka kombeks on. Õhtul musiga rääkides ütles ta mulle midagi eriti armsat ja ma ei saa seda siia kirjutamata jätta.
"Ma igatsen su kõlavat naeru, sest siis ma tean, et sa oled õnnelik ja mu süda puhkab siis, sest sa oled siis õnnelik minuga."
Ja nii ongi. Ma olen tõepoolest temaga õnnelik nin
g armastan teda kogu südamest.

0 opinion(s):

Post a Comment