20.2.09

Ja ongi reede..

Õnnestus just Halensist paar leidu teha, suvele ette mõeldes ja samas soodusmüüki arvestades. Punane on teema, nagu välja tuleb nende hilpude põhjal. Aga nüüd võib midagi uut lubada küll endale juba, kuna eile koristasin kella 1-ni öösel oma riidekappi ja saingi kogu kraami sinna ära mahutatud. Hea oli vaadata hommikul ärgates, et enam polegi meetrikõrgust riidekuhja tugitoolis. Minu loogika on selline, et kui mingi asi meeldib, siis ka muretsen selle endale, juhul kui hind just midagi müstilist pole. Riideid pole kunagi liiga palju ja neid inimesi ma ei mõista, kes kogu aeg samu asju kannavad või siis lihtsalt maitsetud on :D. See ei ole ülbus, see on lihtsalt minu seisukoht ja arvamus. Ägedad riided annavad elule nii mõndagi juurde ja tulebki ju valida vastavalt ajale ja kohale, mida kanda, mitte toppida selga midagi täiesti kontekstivälist. Minu riidekapp on igatahes juba praegu lõhkemas ja loodan, et mu mees mulle lähitulevikus spetsiaalse garderoobi ehitab :D. Linnapeal on täna sünnipäev ja sel puhul pakuti siis kringleid ja muud sellist. Akordionimängu sai kuulata/vaadata isegi. Tähtsa päeva puhul ongi juba toimunud veeavarii ja veel üks autode ja liiklusmärkide kokkupõrge Piiri ristmikul. Nagu sünnipäevakingituseks :D. Ja õhtul toimub pidulik üritus ning nagu arvata võib, pole ma outfiti välja valinud veel, nii-et läheb pingeliseks.. :D

0 opinion(s):

Post a Comment