18.2.09

Friday the 13th

Laupäeval (14.02 ehk siis sõbrapäev) sai esimest korda külastatud Cinamoni. Filmiks, nagu arvata ka võib, oli Reede 13. Verine õudusfilm ei ole sugugi liialdus. Mina igatahes võpatasin iga natukenegi karmima koha peale ja käed rändasid ka aeg ajalt silme ette, et mitte liigseid detaile näha. Erik mul kõrval aga naeris ja üritas igati takistada minu katseid pead filmalt kõrvale pöörata. Põhimõtteliselt on asi nii, et kui mõrvariks on mingi mutanteerunud/moondunud tüüp, siis ongi jube (näiteks Mägedel on silmad või Texase mootorsaemõrvad) ja kuna Reede 13 lavastaja on Marcus Nispel (Texase mootorsaemõrvad), siis oli ikka õudne küll. Ainult näitlejad olid natuke siuksed ebausutavad või, kuidas nüüd öelda, mitte eriti head, aga ajasid asja ära siiski ja üldpilti ei rikkunud. Asjalik õudukas. Reedel (20.02) leiab aset Eesti Vabariigi 91. aastapäevale pühendatud pidulik õhtu Kultuurikeskuses. Mul on kutse ja puha. Jõudsime Erikuga järeldusele, et peaks ikka minema ilmselt. Ma lisasin juurde, et juhul, kui suudan oma riidekapist midagi sobilikku välja otsida.. arvestades kapi olukorda, saab see paras katsumus olema, aga samas, korra aastas võib ju mingit pidulikku teemat aretada küll. Pilt filmist pärineb selliselt leheküljelt.

0 opinion(s):

Post a Comment