31.3.09

Inimesed ja iseloomud

Täna tuli mul idee kirjutada inimestest ja nende iseloomuomadustest. Mitte laialt kõigest ja kõigist, vaid just sellisest grupist, nagu seda on kadedad inimesed. Mulle teevad sellised vahel isegi natuke nalja, kuna üldiselt on neil millestki väga puudus ning iseenda ja oma eluga nad ilmselgelt rahul ei ole. Kui inimene on rahul ja õnnelik, siis ei ole tal vajadust teistele nähvata, lihtsalt ebasobivaid märkusi teha või niisama labane olla. Tark inimene oskab oma suu lahti teha siis, kui selleks on õige aeg, loll aga vatrab valel ajal ja vales kohas, arvates ise, et küll ta on alles äge ja kõik teised on nõmedad. Mulle sellised inimesed ei sümpatiseeri, kes ei oska olla mõistvad, sõbralikud ja just nimelt vastavalt olukorrale käituda. Ja neid, kellega ma suhelda tahan, eraelus, ei olegi tegelikult palju - aja jooksul olen kõvasti väljapraakimist rakendanud ning kui vaja, praagin veel! Samas on ka väljapraagitute asemele uusi tekkinud ning ka üks ja parim. Üldiselt arvan ma, et vajalike ja tähtsate inimestega suhtlemine ei lõpe ning kui lõpeb, ei ole järelikult need inimesed nii olulised siiski olnud. Mina ei tunne mitte kellestki puudust, sest need, kes on olulised, on mul olemas ja ebaoluline ei mängi rolli. Ja ma ei kadesta mitte kedagi, sest olen rahul sellega, kes olen mina, milline ma olen ja mis mul on ning ega mind ei huvitagi inimeste arvamus, kes pole tegelikult adekvaatsed mind hindama. Ja mind adekvaatselt hindajaid ON äärmiselt vähe - mu mees ja perekond - teised aga mitte, ja ongi hea! Loomulikult ei ole kõik inimesed kadedad ja õelad, aga see külg kerkib liiga paljudel ja liiga tihti esiplaanile, varjutades inimese võib-olla vägagi sümpaatse iseloomu. Ja see on kurb, kuna ma ei viitsi suhelda inimestega, kes ei suuda olla positiivsed ja rahulolevad. Õnneks ei ole vähe ka neid, kes seda on ja julgevad teha komplimente, öelda hästi, naeratada, olla lihtsalt meeldivad! Mul on alati hea meel selliste persoonidega suhelda ning viimasel ajal ongi korduvalt mind komplimentidega rõõmustatud ja mis seal salata, hea on kuulda, kui inimesed suudavad näha elu värvilistes toonides ja ei pillu kibestunult ebaviisakusi.

0 opinion(s):

Post a Comment