19.3.09

Neljapäev

Mind häirib hirmsasti vasaku käe kõige pisema näpu otsas olev mingi teema.. täpselt ei saagi aru, kas on pind või ei ole. Aga valus on ja punane auk on ja igasugune augus surkimine ka ei aita ning siin tööjuures pole nõela ka, et sellega urgitseda. See selleks. Teine asi on lõhkine huul, mille Jenny mulle mingi valemiga tekitas, kasutades selleks ilmselt oma jalutusrihma.. ma ei mäletagi enam täpselt, sest üleeilne oli suhteliselt saiko. Tüli oli nii suur, et põhimõtteliselt ma olin juba enamvähem jõudnud otsusele ära kolida. Helistasin musile ka ja ütlesin, et lähen ära kodust. Ta ütles, et aitab mul asju pakkida. Haha :D Eile aga sai kõik selgeks räägitud ja olukord lahenes siiski, sest keegi ei tahtnud, et ma ära läheks. Ja ma ei viitsiks asju pakkida eriti, sest riideid on nii palju ja ma niigi tahan need kuidagi ära sorteerida ja grupeerida vms. Jennyt ma hakkaks ka taga nutma siis, nagu kunagi, kui Tartusse elama kolisin alles. Ta on kõige armsam koer terves universumis! Täna lubasin ma süüa ka teha teistele, mingit hakkliha-suppi ja magustoitu banaani, apelsini, pirni ning õunaga. Tegelikult mulle meeldib süüa teha, aga selleks peab tuju olema ja keegi ei tohi sundida mind millekski. Igatahes homme algab kevad ja mul pole üldse sellist tunnetki, et algaks, sest nii palju lund on ja libe on ja ega väga soe ka just pole ja selleks ma käingi lühikeste pükstega, et teised seda niikuinii ei tee üpris külma õhu tõttu. Nii väga tahaks juba suve ning kõike sellega kaasnevat, nagu näiteks rand, päike, vesi, maasikad, vaarikad, õhukesed ja värvilised riided ja mida kõike veel.. Muide, ema andis eile mulle Bingo pileteid ja ütles, et ma mängiks ja kui võidan, saan raha omale. Võitsingi! 82 eeku :D Vähemalt on homme reede ja saabuvad järjekordsed 2 vaba päeva.

0 opinion(s):

Post a Comment