1.4.09

Natuke elust ja olust I

Eile oli päevasel ajal üpris kena ilm: päike paistis eredalt ja taevas asusid vaid mõned pilveräbalad. Kui ainult see lume-moodustis ka nüüd ära kaoks lõpuks! Igatahes väljavaated on täiesti olemas ja Võsapetsi saates ütles ka mingi ilma-tüüp, et kevad tuleb kiiresti ja saab soe olema. Ilusa ilma puhul postitasin ma juba ammu valmis saanud Kooli Ruutude lahendused. Avastasin mõnda aega tagasi, et olen ristsõnadest jälle vaimustuses ning kuna niikuinii sain kõik lahendatud, otsustasin need vastused ka auhindade loosimisse saata. Kohe ostsin ära uue ristsõnaajakirja ja järjepideva vaimustusega lahendasin ligikaudu 10 esimest ristsõna ka kohe ära ning kusjuures üpris korralikku ajutööd läks vaja. Väikestviisi harjumusest hankisin ka paar Bingo piletit, kuigi tegelikult ma sellisesse asja ei usu, et lotoga on võimalik raha teenida ja tõesti rikkaks saada. Pigem teen tööd ja teenin selliselt. Eile oli ka see päev, mil algasid kurikuulsad Osturalli ning Hullud Päevad. See on juba natuke traditsiooniks saanud, et peab oma silmaga olukorra üle vaatama, mis tegelikult ei tähendagi alati just millegi soetamist. Vahel aga on hea otsalõppenud asjade asemele sealt soodushinnaga tooteid muretseda. Kuna mul endal ei ole võimalik enne laupäeva kumbagi üritust külastada, tõi ema mulle Osturallilt vahuveini, trühvleid ja küpsiseid, mis ma eelnevalt välja olin valinud. Tallinnaga seoses veel nii palju, et leiab aset mess Eesti ehitab 2009 ja praeguste mitte väga kindlate plaanide kohaselt, kui mu vanemad lähevad, siis lähme ka mina ja Erik. Sellega oleks põhimõtteliselt laupäev sisustatud. Ja veel, meenus, et reedel peale tööd lähen ma panka, investeerimisnõustaja juurde. Asi selles, et ükskord oli soov mingi osa rahast kõrvale panna nii-öelda intresse koguma ning reisile minekut ootama, kuid siis jäi see asi sinnapaika. Nüüd aga helistati ja pakuti võimalust, et tutvustatakse olemasolevaid võimalusi ja see on vägagi teretulnud.

0 opinion(s):

Post a Comment