28.4.09

Esmaspäevased rõõmud

Eile sõitsin peale tööd Tartusse ja sain musiga kokku. Alustuseks suundusime kesklinna, et seal ühe tema sõbraga kokku saada ja mulle ID-kaardi lugeja leida. Lõpuks siis sai see pikka aega küpsenud plaan ellu viidud ning nüüd jääb üle ainult pakend avada ja seade paika panna. Käisime musi perekonna valmimisjärgus maja vaatamas taaskord ja peale seda suundusime "sumpamehe" kodukanti, kuna ma lihtsalt pidin rulluisutada saama. Sel aastal siis esimene uisutamine. Erik möllas oma rulaga mõnda aega ja lõpuks ootas niisama, kuni ma lõpetasin. Järgmisena liikusime skeitpargi juurde, mille kõrval asub Tähtvere laste- ja noortepark. Kuna mul tekkis tuju kiikuda, siis viis musi mind sinna. Piire ma üldiselt arvestada ei viitsi ja kiikusin nii kõvasti ja nii kaua, et pärast oli süda suhteliselt paha mõnda aega. Aga see selleks, vähemalt oli äge ja varsti läheme kindlasti uuesti! Enesetunde paranedes käisime mäkist läbi, et mulle Happy Meal soetada. Kaasa sain mingisugused nunnud roosad Hello Kitty vidinad ja kohe tuli mõte, et võiks terve selle kollektsiooni omandada, kuna roosad vidinad sobivad minu tuppa nagu valatult. Kuna oli ka Öölaulupeo päev, siis olid tänavad mäuravaid alkoholilembeseid noori täis ja pidu käis igas ilmakaares. Meie küll ei viitsiks nii mõttetult aega viita. Elu on elamiseks, mitte purjutamiseks! Kell aga liikus hirmsa kiirusega ning mul oli aeg Jõgevale sõitma hakata, kuna ees ootas järjekordne tööpäev.

0 opinion(s):

Post a Comment