3.4.09

Kevad!

Nüüd see siis ongi käes! Vapustavalt ilus ja päikeseline ja soe kevadilm, täpselt selline, nagu mulle meeldib. Saab seelikuga ringi käia ja päikeseprille kanda ja üldse, vaimustus! Lõunalt tagasi tööle sõites oli autos nii mõnusalt soe ja siuke eriline kevadine hõng, hoopis teine tunne. Ja ma avastasin, et mu küüned on roosad ja telefon ja D&G prillid ja lemmikkott Guess´ilt. Kevad ja roosa käivad ikka kokku, nagu roosa ja suvigi. Hea meelega peseks autot praegu ja puhastaks ta seest ka ära, ühesõnaga, "lakuks" puhtaks. Rattapoldid tahavad ka ülevärvimist, aga see toiming peab ootama, kuni talverehvid suverehvide vastu välja vahetatud saavad. Ja homme on siis Tallinna-päev üle pika aja: Hullud Päevad ja Osturalli ootavad juba, messile vist keegi enam minna ei viitsi. Tegelikult tuleb mul ülejärgmisel nädalal vähemalt üks Tallinna-päev veel, mille näol on tegemist projekti raames toimuva teabepäevaga. Mul on need materjalid muidugi juba ammu läbi töötatud, aga eks võin neid ka topelt vaadata. Üks äge, päikeseline ja särtsakas lugu: The Pussycat Dolls "Jai ho! (You are my destiny)".
The Pussycat Dolls on asunud ühte tiimi kahekordse Oscari-võitja, A. R. Rahman´iga inglisekeelseks interpretatsiooniks loost "Jai ho!", mis on suurejooneline lõpulaul Oscari-võitjale Slumdog Millionaire´le.

0 opinion(s):

Post a Comment