7.4.09

Nädalavahetus 03.-05.04 (pildis & sõnas)

Reedel (03.04) lasin järjekordselt käiku oma kokandusalased oskused ja teadmised. Sedakorda valmistasin pildil nähaolevad vaarikamuffinid pärlsuhkrukaunistusega. Koguselt õnnestus ligikaudu poole võrra ületada prognoositud numbrit, milleks oli 12. Hiljem tegime Erikuga teoks ühe ammuse plaani ehk siis mina omandasin rulasõidu algkursuse, mis tähendab, et lõpuks sain asjale pihta ning püsisin üpris edukalt rula peal. Põhimõtteliselt kukkumiseni ma veel ei jõudnudki, kuigi nii-öelda pool-kukkumisi ja käe maha panemist tuli küll ette. Igatahes olin korralikus vaimustuses ja varsti peab seda üritust kindlasti kordama ning rulluisud tuleb ka välja otsida ja jälle kasutusele võtta. Oh, kuidas ma armastan selliseid asju! Laupäeval (04.04) käisime mina, musi ja mu vanemad Tallinna tripil. Väljasõit oli suhteliselt VÄGA varajane (st äratus 6.30 ja väljasõit umbes 7.15), et saaks võimalikult hommikul Stockmannis ja Viru Keskuses käidud. Stockmanni Hullude Päevade viimane päev oli üpris kehv ning mingitest väga hulludest (loe: odavatest) hindadest rääkida ei saa, pigem olid need kopsakamad kui eelnevatel aastatel. Seega erilisi oste ma ei teinud ning soetasin tegelikult ainult seda, mida tõesti ka vaja oli, nagu näiteks hirmkallis ripsmetušš (kuna odavad põhjustavad aeg ajalt mulle silmapõletikku) ja DVD-film "Boogeyman 2", millest oma eelnevas postituses pikemalt kõnelesin. Mõned vähem tähtsamad soodsate hindadega asjad sai veel muretsetud. Peale shopingut sõime Erikuga autos jäätist ja kuulasime Volvo originaalstereo poolt pakutavat tümmi. Seejärel ootas ees Viru Keskus ja Kaubamaja Osturalli, mis kujunes nulliringiks ehk siis kogu raha jäi endale ning pood minu pealt kasumit ei teeninud. Mõnes kohas käisime veel ning lõpuks sai mäkist natuke söödavat võetud ja juba oligi paras aeg Jõgeva poole kulgema hakata, kuna vanemaid ootas ees veel üks sünnipäev. Õhtu möödus mul väikese trenniga, samuti oli teemas saun ning seejärel Stocki koogikesed ja Osturalli vahuvein (või šampus?) ning Boogeyman 2 koos musiga. Filmi vaatamine kujunes aga korralikuks katsumuseks, kuna uni oli võimsam kui "boogeyman". Seega vaatasin filmi lõpu uuesti üle hommikul. Pühapäev (05.04) kulges Omedu tähe all: ilm oli superluks ja päike nii mõnus. Kevadtööd tahtsid tegemist ja nii me seal riisusimegi ning korrastasime jõekallast ja majaümbrust (pilt: paremal pool okste taga nähtaval nii-öelda suvekodu rõdukene, kus oli kõige soojem päike ning vaade Eriku meelest paarituvatele kajakatele (:D). Selle aasta esimene grillimine sai ka peetud ning ma ei oskagi nimetada, mis kevadel sellisest asjast veel mõnusam olla saaks. Jõe ääres istuda, sooja päikest nautida ning krõbedat leiba ja viinereid näksida - IDEAALNE! Enne Jõgevale sõitu käisime veel Kodaveres ning näha oli, et kalamehi eriti järvele mineku keeld ei huvitanud, kuna neid oli Peipsi peal ikka omajagu. Jõudnud koju, vaatasime enne Eriku äraminekut veel filmi "Knocked Up", mis on ka suhteliselt vana juba, kuid mulle mitte teadaolevatel põhjustel veel vaatamata oli. Sellega oligi nädalavahetus põhimõtteliselt möödas ning tegemist oli esimese tõeliselt kevadise nädalavahetusega aastal 2009.

0 opinion(s):

Post a Comment