21.4.09

Nädalavahetus 17.-19.04

Reedel (17.04) peale tööpäeva lõppu ootasin musi ära ning seejärel suundusime juba mu isa juurde autoteenindusse. Põhiteema - talverehvide asemele suverehvid! Erikul lisandus põhiteemale veel õlivahetus ning mõned väiksemad nokitsemised, minul aga poltide värvimine, mille tulemuseks oli mingil määral rikutud maniküür (loe: musta värvi otstega heleroosad küüned :D). Ma ei põe sellepärast, kuna küll saab varsti lasta uue teha ning auto heaks tuleb end ikka natuke ohverdada ju! Autoga tegelemise ja pildistamise vahepeal jõudsin veel mitu kotitäit sekkaririideid läbi vaadata, multifunktsionaalne, nagu ma olen. Tulemuseks sinine seelik, 2 musta seelikut ja valge seelik ning paisunud riidekapp (ruumiprobleemi õnneks enam pole, nii-et võin endale selliseid hetki lubada). Suhteliselt hilja jõudsime koju ning seal oli ka Soomest tulnud sugulane Marten. Niisiis sõime mina, musi, Martti, Marten ja mu vanemad õhtust (need, kes ei söönud, rääkisid niisama juttu) ning naersime igasuguste asjade üle. Järgnes sauna-tripp ja seejärel juba hakkas uni üpris kiiresti meie üle võimust võtma ning teleka vaatamisest midagi eriti välja ei tulnud. Laupäeva (18.04) hommikul tegin ma natuke aega trenni, et päev ilusti käima saada ja mingi aja pärast suundusimegi musiga juba Tartu poole. Kuna ma olen suur pildistamismaniakk, siis ei läinud me mitte otse Tartusse, vaid otsima Kärkna kloostri varemeid. Need aga kujutasid endast võssa kasvanud ja puudega kaetud "kive", nii-et me ei vaevunud isegi autost välja minema. Sõitsime edasi ning vahepeal sain pildistada nii kure-duot kui ka metskitste-triot, kes olid nii ägedad oma valgete tagumikega! Nägime ära mingisugused lahingu- ja sünnipaigad ning lõpp-tulemus oli see, et Erik parkis auto Kõlluste bussipeatuse lähedusse ja seal asus väike raudteesillake, mille pildistamiseks välja valisin. Samas oli seal ka üks üüratu veekogu ning tillukeses kraavikeses nägin oma selle kevade esimest konna (nagu ka esimesi paiselehti)! Oh seda rõõmu :D Kahjuks oli tegemist ara ja häbeliku konnakesega ning sain temast ainult ühe pildi. Erikut aga paelusid väidetavalt paljunevad teod. Samuti leidis ta tee äärest oma võrrile sumpa ning koos uurisime seal vedelenud autotükke ning üritasime kokku panna pilti avariisituatsioonist. Igatahes sai läbi viidud kiire fotosessioon ning seejärel autosse soojenema tormatud ja teekonda Tartusse jätkatud. Tartu-tripp iseenesest nägi välja selline, et kinno me minna ei viitsinudki, kuigi algselt just selline plaan oli. Vähemalt külastasime mäkki ning "sumpamehe" väidetava elukoha juures päikest nautides sõime burksi, friikaid ja mina ka oma lemmikmaasikajäätist. Ja siis see juhtuski! Ma sain hakkama sellega, et lõhkusin oma sukkpüksid ning mis muud, kui pidin mõnda aega paljaste jalgadega ringi käima. See oli iseenesest päris kihvt ja inimeste pilke köitev juhtum :D Tore, et ma vähemalt valge nahaga pole, sest siis ei oleks küll julgenud nii ringi käia. Vahepeal jõudsin veel umbes tunnikese mõningatel põhjustel mossitada ning lõpuks jõudsime nii kaugele, et lugesime asja lahendatuks. Väikse šoki sain, kui nägin Emajõe metsikult kerkinud veetaset Ihaste kandis, kuhu Erik sõitis, et ma saaks uued sukkpüksid jalga panna :D Loomulikult tuli vaatamisväärsus piltidele jäädvustada, et kunagi mõnus vaadata oleks, kuidas ma keset aprilli metsikult lõõskava tuulega paljaste kintstega ringi patseerin. Mõningase shoppamise (tulemus: suhteliselt tagasihoidlik minu puhul - parim leid roosa karvane "printsessi"-prügikast) järel võisime hakata Jõgevale tagasi pöördumisele mõtlema. Minuga muidugi kerge pole ning läksime hoopis Lähte vaatetorni uudistama. Tuul oli metsik, mul olid jalas suhteliselt teravad kontsad (põrandas aga üpris suured vahed) ning seljas peale oma mantli veel ka Eriku jakk, kuid tulemus oli siiski JÄÄKÜLM! Vaatamata kõigele mõnus kogemus ja ilus vaade ümbrusele.Lõpuks koju jõudes oli mul täpselt selline tunne, et no nüüd jään küll haigeks, aga kus sa sellega, haige olemiseks aega ei ole ning see on vist "haigusele" ka selge. Juba järgmisel päeval (19.04) pidasime vajalikuks hea mitu tundi väljas grillida (sooja max paar kraadi!!). Järjekordselt oli niiiii külm ja musi nimetas asja nii, et "kaks jobu grillivad". Sisustasime toidu valmimist oodates oma aega piltide klõpsimisega ning pidasime vapralt, hambad ristis, vastu. Toit, milleks oli kartulid, sibul ja šašlõkk, kadus paari minutiga ning seda tegi ka soe tee.Kuna grillimine oli nii aeganõudev ja hommik kulus saunaskäigule, Simpsonitele ning minul kapi sättimisele, jõudsime vaadata vaid ühe filmi, milleks oli eelnevas postituses juba mainitud The Uninvited. Kell oli juba 9 läbi, kui musi Tartu poole kulgema hakkas ning mina olin mõnda aega ikka üpris kurb, kuid siis võtsin ennast kokku, sest armastus teebki tugevaks mind. Esmaspäeva (20.04) hommikul leidsin oma laualt Stockist ostetud sukkpükste tšeki puhtale küljele kirjutatud "ARMASTAN SIND" ning see tegi päikeselise hommiku veel rõõmsamaks.

0 opinion(s):

Post a Comment