2.4.09

Natuke elust ja olust II

Nüüd siis olen Kooli Ruutudega juba üpris kaugele jõudnud ning sellest on tegelikult kahju, sest siis ei ole ülejäänud kuu jooksul enam midagi lahendada. Anyway (nagu Erik ütleks) on ristsõnad ägedad! Eile õhtul enne magama minekut oli meil musiga päris pikk, umbes 1 h 20 min kestnud telefonikõne ning hulgaliselt tõsist ja tähtsat juttu. Igatahes lõpuks olime vist mõlemad rahul, et need asjad räägitud said, mis siis, et mina jälle see kurjajuur ja alustaja olema pidin. Kunagi varem ma ei olnud selline, kes absoluutselt kõigest räägib, aga nüüd on üpris sajaprotsendiline pööre toimunud ja see on huvitav ning meeldib mulle. Üldse on elu palju ilusam kui varem. Minevikku tuletavad meelde vaid mõned laulud, nagu näiteks Leona Lewis´e "Better in time". Mis siis, et kunagi seostusid mul sellega vaid kurbus ja masendus, nüüd aga on hoopis meeldiv seda kuulata ja tõdeda, et nii ongi, laulusõnad on reaalsuseks saanud.
... I'm gonna smile cause I deserve to It'll all get better in time ...

0 opinion(s):

Post a Comment