14.4.09

Pikk nädalavahetus 09.-12.04

Neljapäeval (09.04) oli üle pika aja lühendatud tööpäev ehk siis koju sai minna juba kella kahest, mis muidugi ei tähendanud mitte kojuminekut, vaid kauaoodatud maniküüri-päeva (pilt!). Natuke aega peale minu kojujõudmist tuli Jõgevale ka Erik. Ta oli koos Antsuga mulle sinililli käinud kuskil metsas korjamas (pilt!). Ja meil sai pool aastat koosolemist ka juba täis. Reede (10.04) hommikul läksime minu isaga pardikasse ahju- ja kaminapuudega möllama. Päris palju tunde sai sedasi mööda saadetud. Jõudnud koju, saime alustada selle nädalavahetuse põhilist operatsiooni ehk minule kapi ehitamist. Mis ma ikka öelda oskan, hea, kui mees on ehitaja! Mina sain põhimõtteliselt töödejuhataja olla :D Hiliste õhtutundideni sai kapiga tegeletud ning selleks, et mitte magama jääda, valisime vaatamiseks järje filmile Boogeyman 2. Nimelt siis Boogeyman 3, millest ma alles vähe aega tagasi teada sain. Sellest saab aga mingil ajahetkel lugeda juba eraldi sissekandest. Ning magama ei tohtinud jääda seetõttu, et pidime Voorelt pulmapeolt ära tooma minu vanemad, mis juhtus kella 2-3 paiku öösel. Laupäev (11.04) möödus jällegi kapiehitamise tähe all ning eriti muid tegevusi ette ei tulnudki, kuna kapist sai nii-öelda suurprojekt juba. Siiski vahepeal grillisin vorste ja tegime väikese söögipausi ning nautisime Saku Originaali grillvorstikeste, ketšupi, leiva ja värske salatiga. Õhtuks oli kapp juba üpris valmis olekus ning natuke nokitsemist jäi pühapäeva hommikuks. "Vaatasime" ka filmi Confessions of a Shopaholic, mis lükkus suure une tõttu samuti pühapäeva hommikule. Pühapäev (12.04) ise oli päris tegus ja asjalik: sain järjekordselt hiilata oma kokandusalaste võimetega - loosi läksid mu "firmaroog" hakklihasupp ja Kookosunelmad (küpsised-pilt!). Hiljem vaatasime musiga ära filmi Into the Wild, mille vaatamist ma olin planeerinud juba pikemat aega, kuid mingil põhjusel polnud selleni jõudnud. Ning ega oligi nädalavahetus läbi jällegi ja Erik suundus tagasi Tartusse. Igatahes on mul nüüd uus kapp, kuhu saan nii riidepuid riputada kui ka riiulisse asju sättida ning seega saan alustada ka oma riidesorteerimisoperatsiooni :D Musi on kuldsete kätega mul ikka!
09.04 - maniküüri-päev 09.04 - sinililled Erikult 10.-11.04 - Erik minu tulevases kapikeses :D 10.-11.04 - mina vägesid juhatamas :D 11.04 - seeria liblikast 1 11.04 - seeria liblikast 2 11.04 - Jenny Coca´t järamas 12.04 - Kookosunelm

0 opinion(s):

Post a Comment