9.4.09

Uned. 1

Täna öösel nägin ma eriti kahtlast unenägu.. mitte, et tavaliselt midagi loogilist ja reaalset näeks. Aga asi nägi välja siis umbes nii, et sõitsime (ei ole kindel, kes veel peale minu) mööda suvalist asfaltteed autoga ja tee ääres olid puud, põõsad ning muud rohttaimed. See selleks, nende puude vahel valitses justkui tõeline fotograafi unistus: faasanid või paabulinnud, rebased, igasugused kireva sulestikuga linnud, karupoeg, kitsekesed ja kindlasti veel teisigi loomi, aga mul hakkavad detailid juba häguseks muutuma. Seejärel olin oma vanematega (vähemalt emaga kindlasti) mingis hoones, kus tatsas ringi ka üks väike koerake. Kuigi ma teadsin, et kodus on mul Jenny, tahtsin ikkagi ka seda koera omale koju viia. Ütlesin emale: "Me ei jäta teda ju siia!" ning just siis, kui ema oli põhimõtteliselt nõus, et me tolle koera ka kaasa võtame, hakkas mobiili äratus lõugama ja oligi kõik läbi. Ma ei kujuta ette, kuidas ma alati nii ajuvabasid unesid suudan toota, aga nii see on. Ise veel ütlen Erikule, et magagu, mitte ärgu vahtigu unenägusid :D!

0 opinion(s):

Post a Comment