12.5.09

10.05 Käsmu & Vainupea tripp

Nagu mu ema ütles, oleme me musiga väsimatud seiklejad ning juba pühapäeval (10.05), mis oli ühtlasi ka emadepäev, keerasime autonina Rakvere poole (seekord sain mina kõrvalistuja rolli nautida). Külastasime Põhjakeskust ja shoppasime natuke New Yorkeris, kust leidsin ühed armsad punased puidust lilledega kõrvarõngad ning leopardimustriga retuusid, milliseid olin juba ammu-ammu otsinud. Musi soetas punase T-särgi ja mustrilise valge vöö. Võtnud sealsest Hesburgerist söögi, "hävitasime" selle enne Võsu poole sõitma hakkamist (avastasin üpris asjaliku salativariandi sealsest menüüst). Suundusime ühesse minu lemmikkohta Eestis - Käsmusse - kus oli taaskord tõeliselt hurmav õhkkond ning kaunis vaade merele. Jalutasime, pildistasime, turnisime kividel, kiikusime ja nautisime niisama seal olemist, lausa kahju oli tagasi auto juurde kõndida. Kuna loobusime mõttest uurida mahajäetud hotelli Võsul, liikusime hoopis Vergi poole ning peatusime ka Vainupeas, kus mõnda aega veel mereõhku hingasime ning pilte klõpsisime. Nagu ikka, ei möödu meil vist mitte ükski tripp väikese sõneluseta ning ka seekord ei olnud erandiks. Kes kakleb, see armastab :D Nagu Erik ütles, oli meil siiski tore päev ning Eestimaa poolsaared on endiselt ühed minu suurimad lemmikud. Õhtul vaatasime Fast & Furious 2009, mida olime tegelikult varemalt plaaninud kinosaalis kaeda ning seejärel pidigi musi Tartusse tagasi sõitma ja nädalavahetus oli taaskord lõppenud.
KÄSMU pildimaterjal:
VAINUPEA pildimaterjal:

0 opinion(s):

Post a Comment