20.5.09

16 päeva puhkuseni

Eile (19.05) oli kahtlemata omapärane päev: hommikul töö juures arvutit käivitades selgus kurb asjaolu, et järjekordselt on minu arvutil probleemid!! Nimelt oli elust lahkunud internetiühendus ning kadunud oli ka võrgus asuv minu dokumentide kaust. IT-spetsialist selgitas välja, et kurjajuureks on videokaart, mis on kuidagi ära rikkunud ka võrgukaardi. Oh joy! Igatahes oli mu töötegemine justkui läbi lõigatud ning seetõttu läksin hoopis autot tankima ja avastasin, et bensiinipaagi kork on samuti vigaseks jäänud. Huvitav päev, huvitavad kokkusattumused. Läksin siis autoteenindusse, kus Taneli ja onu Andrese abiga sai korgi-accident lahendatud ning nüüd on mul igaks juhuks üks kollane nunnu tagavarapunn bensiinipaagi jaoks. Rääkisin veel natuke aega vanaemaga juttu ning siis viisin postkontorisse järjekordse ristsõnade vastustekaardi ja suundusin tööle tagasi, kus olukord oli nii-öelda läänerindel muutuseta, st mu arvuti seisis endiselt uimasena paigal. Peale lõunat oli väike lootus asjale lahendus saada ja nii ka läks! Kell 3 sain juba netti kasutada ja ka kõike muud vajalikku teha. Tunne oli jumalik, väikesed asjad siiski on olulised. Peale tööd ootas mind ees maniküür Ave juures (eelmisest korrast oli möödunud täpselt 3 nädalat) ning ise ka imestan vahel, kui hästi mu küüned ikka kasvavad. Igatahes koju jõudsin üpris hilja ja tegin trenni ära, et siis süüa ja pesemas käia, kuid helises mobiil ja vanaisa kutsus mind tööle. Kuna ma tööst ja rahast kunagi ära ei ütle, läksingi kohale ning uuendasin ära kaks hauaplaati. Raha taskus, rääkisin vanavanematega paar sõna juttu ja sõitsin seejärel koju tagasi, et süüa ja pesemas käia ning unemaale ka reisida. Pidev tegevus toob kiiremini kohale reede ja nädalavahetuse ning siis tuleb musi minu juurde ja laupäeval on meil lootust saada minu mampsi ja papsiga Tallinnasse ning enne seda Jäneda Aia- ja Lillepäevadele. Kuid see on vaid kavand, kui vanemad ei lähe, läheme me ise, kas auto või rongiga, sest loomaaed ootab juba ning too on ideaalne võimalus ilusateks piltideks loomadest, lindudest ja muudest elukatest. Vähemalt praegune ilm on paljulubav ning päike ilmutab end pilve tagant. Ootame igatahes parimat! * * * Täna on üpris mitu nõupidamist toimunud ning lõuna ajal pidas üks kolleeg oma sünnipäeva ja pakkus sel puhul soolast ja magusat kringlit. Mina sain ainsana talle heleroosa roosi kinkida, samal ajal kui meie osakonna mehed kinkisid igaüks kollastes toonides lille :D Selgus ka, et järgmisel kolmapäeval, 27. mail on taas Tallinna päev, kuna aset leiab kohtumine Eesti Ehitusettevõtete Liidu ja Eesti Projektbüroode Liidu esindajatega. Tegemist siis KIK-i korraldatava üritusega projektijuhtidele ning praeguste asjaajamiste põhjal saan sinna minna oma Saabiga, kuna rongiajad on natuke mööda. Ja kui järgmine nädal juba käes on, siis ei ole kaugel ka ülejärgmine nädal ning viies juuni, mis on minu viimane tööpäev enne esimest puhkust, mis peaks kõigi eelduste kohaselt kestma 25. juunini, mil pean taas tööle asuma. Olukord ei olegi kõige lootusetum seega ning on head, mida oodata.

0 opinion(s):

Post a Comment