27.5.09

Nädalavahetus 22.-24.05 (pildis & sõnas)

Reedel (22.05) pärast tööd koju jõudes ootas mind seal ees Erik, kes tõi mulle Beershake´i (millest osa jõi ise ära :D) ja mu lemmikjäätist piparmündi ning kakaoubadega. Hakkasin siis tervele perele toitu valmistama: pasta bolognese hakklihaga ja kurgi-redise-tomati salat. Taaskord väga hea sai! Veel tegin trenni ning kütsime sauna. Aeg lendas uskumatult kiiresti ja peagi oli kell juba nii palju, et silmad vajusid lihtsalt kinni, nagu mul kombeks on.. oma osa mängis kindlasti ka musi tehtud massaaž ning see, et järgmisel hommikul tuli suhteliselt varakult üles ärgata. Laupäeval (23.05) oligi juba käes oodatud Tallinna päev. Enne Tallinnasse minekut hakkasime aga vaatama filmi My Sassy Girl, millest rääkiv postitus on ka siin blogis juba olemas. Natuke pärast üheksat toimus väljasõit koos minu vanematega ning esimeseks sihtmärgiks pealinnas oli üks sealseid pärle Stockmann. Mul ei olnud küll plaanis eriti midagi endale osta, kuid siiski soetasin One Wayst tervelt 2 veidi pikemat toppi, millest ühte võib ilmselt nimetada tuunikaks. Mõlemad on firmalt [ES TI: CI:] ning värvideks minu lemmikud ehk siis must, roosa ja valge. Soodushinnad on ägedad :D Alles nüüd sain teada, et viimati mainitud kaubamärk on rajatud Stockmanni enda poolt. Peale eelneva ostsin ka DVD-filmi The Midnight Meat Train, millega oli kaasas veel üks tasuta lisa DVD filmiga The Tenants. Ka Midnight Meat Traini kohta olen juba siin eelnevalt kirjutanud. Igatahes veetsime Stockmannis päris pikalt aega: jõudsime ka sealses kohvikus söömas käia ja ma sain juua oma lemmikkakaod. Edasi suundusime Rocca al Mare keskusesse, kust ma leidsin oma 118-le ilmutatud fotole tervelt 2 albumit (iseasi, millal pildid albumisse jõuan sättida). Ja siis läksimegi musiga loomaaeda. Hommikune ilm oli küll masendav ning arvasime juba, et jääbki käimata seekord, kuid Stockmannist väljudes säras taevas päike. Vedas meil! Loomaaias oli tohutult mõnus jalutada, pilte klõpsida ja niisama jutustada, samal ajal erinevaid elukaid jälgides. Eriti suurt vaimustust tekitas lindude söötmine, kuna nad tegid nii ägedaid häälitsusi ja olid lihtsalt muhedad, v.a. kajakad, kes seal ringi luusisid ja tüli kiskusid üksteisega. Kuna me kõike ei jõudnud siiski ära vaadata, peab millalgi uuesti minema ja siis ka näiteks lasteloomaaeda külastama. Ning samuti sooviks ma külastada Riia loomaaeda. Peale loomaaeda oligi aeg vaikselt Jõgeva poole liikuma hakata ning põhimõtteliselt oli koju jõudes ka laupäev juba lõpukorral. Pühapäeva (24.05) hommikul vaatasime lõpuni My Sassy Girli ja Midnight Meat Traini ning seejärel hakkasime vahvleid valmistama. Nii pikka küpsetamisaktsiooni ei olegi ammu enam olnud, kui seekord. Igatahes oli ilm vahepeal soojaks läinud ja ma hakkasin muru niitma. Musi tsillis alguses niisama, kuid siis hakkas mu niidetud muru kokku riisuma. Ema sai endale 100 eeguga mingisuguse lilla-valge kirju jalgratta Tunturilt. Ratta nimeks on Madonna. Proovisin ka siis sellega natuke ringi sõita ja päris mõnus oli: peakski hakkama rattaga sõitmas käima vahel, kui vaid aega leiaks. Hiljem vaatasime veel filmi S. Darko, kuna vihma hakkas sadama ja väljas ei olnud midagi enam ette võtta. Peale seda hakkas Erik Tartu poole sättima ning oligi nädalavahetus läbi justkui linnutiivul.

0 opinion(s):

Post a Comment