5.5.09

Pikk nädalalõpp 30.04-03.05

Neljapäev (30.04) ehk ka tuuleristipäev tähistas järjekordse pika nädalalõpu avapauku: nimelt lõppes tööpäev juba kell 14 ning seega oli nädalavahetus alanud. Üsna pea tuli Erik Jõgevale minu juurde, tuues mulle igasuguseid lilli, alustades kollastest ja valgetest ülastest, lõpetades ilmselt varsakapjadega. Mõne aja möödudes hakkasime liikuma Emumäe maastikukaitseala poole, kus käisime ka talvel, kõige lumisemal ajal. Põhiline plaan nägi ette ühe "mahajäetud" maja uurimist, kuid nüüd tundus, et võib-olla see siiski ei olegi hüljatud ning jätsime selle mõtte ootele. Sõitsime hoopis niisama ringi ja uurisime ümbrust. Päikese käes sillerdav niiske metsaalune nägi tõeliselt ilus välja! Käisime ka Selja järve ääres ning üpris kena koht oli isegi, kuid vees hulpis hinge heitnud vähk. Nagu uurimise käigus selgus, leidubki järves mõningal määral vähki, natuke rohkem aga haugi, ahvenat ja särge. Esimest korda proovisin Eriku Audiga sõita ja hoolimata sellest, et ise ainult automaatkastiga masinaid olen soetanud, ei olnudki manuaalkastiga autoga sõitmine veel ununenud. Tagasi hakkasime liikuma mingit suhteliselt tundmatut teed pidi ning vastu tuli üks auto, milles olevad tüübid küsisid meilt, kuhu sõidetav tee välja viib. Hiljem selgus, et too autojuht oli Martti sõber ja helistas kohe ka Marttile ja ütles, et oli mind näinud. Sellepärast ma mõtlesingi, et kuidagi tuttav tundus selle autojuhi nägu.. Õhtupoole käisime veel pardikas, kuna vanaema ja vanaisa tõid 2 uut sokukest. Need on maailma kõige armsamad sokud! Tõeliselt sõbralikud ja uudishimulikud loomad, minu uued lemmikud maal. Koju jõudnud, hakkasime vaatama filmi P.S. I Love You, millest vähemalt pool lükkus järgmiseks hommikuks hiigelsuure une tõttu. Mulle tundub, et ma ei suudagi kauem kui kella 23 või 24-ni ärkvel püsida, lihtsalt silmad vajuvad kinni ja mitte kuidagi ei suuda vastu võidelda.
Neljapäev (30.04):
Reede (01.05) ehk Kevadpüha tähendas seda, et musi pidi minema Tartusse ja sealt edasi oma vanematega Harju-Ristile vanavanemate juurde "rauatöid" tegema.
Lõunani saime siiski koos olla. Hiljem aitasin ema, kaevates talle peenramaad ja avastasin, et olen peaaegu meisterkaevaja. Käisin ka pardikas uutest sokupoistest fotosessiooni tegemas ning vaimustusin veel enam, kuna väike valge sokk on lihtsalt võimatult nunnu loom ja üpris edev poseerija tegelikult. Õhtul alustasin järjekordselt oma toa koristamist-sättimist ning nüüdseks olen uue riidehoidla (by Erik) ka sisustanud ning piltidele jäädvustanud. Enne magamaminekut mängisin veel taksojuhti oma vanematele, kes küla peal käia soovisid. Päev möödus üllatavalt kiiresti ning üpris tegusalt.
Reede (01.05):
Laupäev (02.05), mis on ühtlasi ka minu nimepäev (ilmselt..), algas trenniga, nagu ka sellele eelnenud reede.
Päev käima tõmmatud, suundusin Peipsi poole Heigole külla. Alustuseks käisime Alatskivil tema kunagise kooli (Juhan Liivi nimeline Alatskivi Keskkool) juures rulluisutamas. Sealse pargi rajad olid sõitmiseks küllaltki mugavad ja mitte liialt üksluised. Samal ajal kirjutasid kaheteistkümnendikud inglise keele riigieksami kirjalikku osa ning mina hingasin kergendatult, et ise enam selliste asjadega tegelema ei pea ning saan tööle keskenduda. Olles mõnda aega rullitanud, sõitsime tagasi Heigo juurde ja kiusasime natuke Kribu, tema õe taksi. Varsti aga sain katsetada bagiga sõitmist, seda esimest korda elus ning üpris korraliku adrenaliinilaksu annab selline tegevus. Esimese korra kohta läks mul hästi, jäin ellu ja midagi katki ei teinud ega ära ei murdnud :D Peagi hakkasin Jõgeva poole tagasi sõitma, et kodust Jenny peale võtta ning pardikasse autot pesema minna. Lebotasin mõnda aega kuuma õhtupäikese käes ning siis pesin ka auto puhtaks, nagu plaan ette nägi. Jenny pakkus mulle õnneks seltsi ja lebotas auto kõrval, kuni ma selle pesemisega lõpetasin. Kodus selgus mõne aja pärast, et musi tuleb minu juurde jälle ning nii ka oli. Jõime rõdul kahekesi õlut ja sõime stritslit ning soolapähkleid. Niimoodi teki sees Beershake´i juua oli tõeliselt õdus ning armas. Kuigi kell oli üpris palju, vaatasime lõpuni (!!) ära õuduka My Bloody Valentine, millele järgnes magus uni kuni hommikuni.
Laupäev (02.05):
Pühapäev (03.05) oli meil musiga Kauksi päev: olles ärganud ja asjad kokku pannud, sõitsime kõigepealt Mustveesse, käisime seal poes söögipoolist muretsemas ning seejärel suundusime juba Kauksisse rannamõnusid nautima.
Ma ei oska küll öelda, milline võis olla õhutemperatuur, kuid õige koha peal olles oli õhk kuum ning päike kõrvetav. Minul õnnestus igatahes oma nahavärvi veelgi tumendada, mis ei jäänud ka tööjuures kolleegidele märkamata. Sellel ajal, kui mina kuuma päikese käes magasin, ehitas musi õlledele külmkambrit ja muid liivamoodustisi. Ja taaskord sain ma kiikuda, seekord südant pahaks ajamata :D Ma armastan rannas käimist ning päikese nautimist ja kuna ma olin seal Erikuga, oli kõik veel mitmeid kordi parem kui muidu. Kui kell oli juba vähemalt 16, hakkasime ka liikuma ning tegime Statoilis burksi-peatuse, enne kui Jõgeva poole suundusime. Laiuse lähedal vaatasime üle ka ühe hüljatud vana maja või õigemini selle, mis majast järele on jäänud. Nagu selgus, käivad mõningad alkassid seal vägijooki nautimas, mis on suhteliselt hale, sest sellised lõhuvad ja lammutavad kõige rohkem ning kindlasti oleks nii mõnigi vana ehitis palju paremas seisukorras, kui inimesed nii mõtlematud ei oleks. Kodus vaatasime veel ära ühe filmi nimega Bride Wars ning kahjuks oligi musil aeg Tartusse tagasi sõita. Mina tegin trenni, nautisin saunamõnusid ja lugesin ka oma päeva ning kogu nädala lõppenuks. Kauksis olles selgus, et sellistel hetkedel on elu lill ning kõigega võib rahul olla ning täiel rinnal nautida!
Pühapäev (03.05):

0 opinion(s):

Post a Comment