28.5.09

Uned. 2

See oli vist ööl vastu eilset ehk kolmapäeva, kui ma järjekordselt mingisugust ebareaalset unenägu nägin. Nimelt nägin ma unes, et olen iseenda laulatusel :D:D ..või abiellumas või kuidas iganes seda nimetada tuleks. Kandsin pikka valget kleiti, KUID millegipärast olid kleidi all veel need minu valged Guessi teksad. Haha :D Teisi inimesi ma eriti (või pigem üldse) ei mäleta, kuid rahvast oli üpris palju. Peigmehe nägu mu unenägu samuti ei avaldanud :D Siiamaani tuleb naer peale, kui sellele tagasi mõelda nüüd. Kui tavaliselt ununevad mul unenäod väga kiiresti, siis see püsib suhteliselt hästi ja selgelt meeles veel praegugi. UNENÄGUDE SELETAJA info ütleb siis järgmist: ABIELLUMINE - hoiatus abielu asjus, ka hingeline ühtsus; LAULATUS - pulmad ja varrud (varud, vaarud, varrused, joodud) - pidu, mida peetakse lapsele nime andmise puhul. Minu unenäomasin töötab endiselt huvitavalt ja vaheldusrikkalt.

0 opinion(s):

Post a Comment