5.6.09

Loetud tunnid...

...puhkuseni, täpsemalt minu kõige esimese puhkuseni. Tegelikult ei ole absoluutselt sellist tunnet (võib-olla mängib siin rolli ka kehv ilm), et käes on reede ning homme algab minu ja Eriku tripp Lääne-Eestisse (Haapsalu ja spa + Hiiumaa). Ilmaennustuste kohaselt peaks asjad küll paremuse poole liikuma hakkama vaikselt, kuid eks näis, milline on tegelikkus. Selleks puhuks, kui vihm järele ei taha jääda, olen välja otsinud ka erinevad muuseumid ja muud majasisesed variandid aja veetmiseks. Pidasime Pämmiga poliitilistel teemadel diskussiooni ja tema meelest oli see minu sentens päris asjalik:
"Kui juba kõige tipus on s*tt, siis ega all saa ka kuld hiilata!"
* tema on see, keda ma eemaloldava nädala jooksul ilmselt kõige rohkem igatsema hakkan. Minu musirull :*
* vaade minu vihmasele tagaaiale - hea näide Eestimaa suve kohta. Tegelikult tahtsin lihtsalt oma vana kaamerat natukene katsetada... Uue kaamera saaga kohta sain samuti eile uudiseid - nimelt on Tallinna tehnik veel 1,5 nädalat puhkusel ning seega lükkub ooteaeg 2,5 nädala peale. Summadest ei saa samuti veel rääkida. Proovin selle kurva asjaoluga lihtsalt leppida ning mitte enam meelt heita. Mingisugune lahendus tuleb asjale nii ehk naa, lihtsalt peab ootama.
* eilse (04.06) maniküüri tulemus - roosa lakk, erkroosa pulber ja sinised helkivad südamed ehk siis puhkuseküüned.
Tõenäoliselt ma enne järgmist, isegi ülejärgmist nädalat siia kirjutada ei saa ega ka jõua, kuna peale tripi ootab mind ees ka sünnipäev, mis kuidagi eriti märkamatult kohale on hiilinud.

0 opinion(s):

Post a Comment