3.6.09

My Life Would Suck Without You!!

You all pean sedapuhku silmas oma kaamerat... Jah, põhimõtteliselt on asjalood mahedalt öeldes f*cked up ehk siis algne seis pööras veel hullemaks. Ma ei viitsigi üldse oma meeleolu jälle masenduseradadele suunama hakata, kuna eilne päev oli niigi üks õnnetumaid. Mul on selline tunne, et sarnaselt eelmisele aastale oskan ma ikka oma elu raskeks teha või siis lähevad asjad ise valesid radu pidi... Loodetavasti jääb eelmine aasta siiski üle trumpamata. Igatahes peale selle suure jama ja õnnetuse läks mul autosse ümber pool liitrit Coca Zerot, kuid selleks hetkeks olin vist juba piisavalt masenduses, nii-et edasiminek veelgi hullema suunas oli stabiilne ja tasane. Kui peab halvasti minema, siis ikka korralikult. Lausa kardan, et mida sünnipäevale lähemale, seda hullemaks, sest viimased aastad on just sellised olnud. Ainuke vahe seisneb selles, et mul on nüüd Erik, kes lohutada saab/püüab. Ning ka töö aitab just materiaalse poole pealt, saan endale ikka üht koma teist lubada, millest varem koolis käies vaid unistada võisin. See aga ei tähenda, et asjad nii halvasti minna võiksid. Mulle ei meeldi nii! Ohjah, eks ma üritan vähem mõelda ja pigem keskenduda hoopis sellele, et esimene puhkus võimalikult nauditav ja energiavarusid taastav kujuneks. Tegelikult umbes täpselt 2 ja pool päeva veel ning ongi see pikaltoodatud õnnistus käes. Kui vaid kõik korda ka saaks...

0 opinion(s):

Post a Comment