22.6.09

Natuke minu sünnipäevast...

Laupäeval, 13.06 ärkasime musiga üpris varakult ning hakkasime sättima Tartusse minekuks. Nimelt tahtsime jõuda kõige esimesele kellaajale vaatama filmi Hannah Montana: The Movie, kuid reaalsus oli see, et vaatasime hoopis kell 13. Mulle täitsa meeldis... selline kerge meelelahutus. Enne filmi käisime veidi ka poodides ning minu üheks leiuks olid kingad Gisele Bündcheni Ipanema kollektsioonist. Ilusad, mugavad ja pealegi roosad. Kingi ei ole kunagi liiga palju. Pealegi, see kollektsioon on loodud, toetamaks Xingu, Brasiilia ja kogu maailma vett. Seega üllad eesmärgid. Pärast kino tahtsime edasi liikuda, kuid... väljas sadas maailma kõige tihedamat paduvihma! Meie aga ei viitsinud ikkagi oodata vihmavaesemat aega ning tormasime välja, mis aga tähendas seda, et Cinamoni juurest vana Kaubamaja taha jõudes olime mõlemad läbimärjad. See tunne oli midagi sarnast, nagu filmides nähtud. Enne Jõgevale tagasi pöördumist käisime veel mäkis, et CBO-d süüa ning siis oligi aeg koju minna. Sadas KÕVASTI, müristas ja lõi välku, päris jube ilm, samas aga kaunis vaadata. Jõgeva piiril möödusid meist tuletõrje- ning päästeameti autod. Meie maakonnas oligi aset leidnud 2 põlengut, millest üks toimus Aidus ning hukkusid koer ja 20 kana. Pikselöögid on kohutavalt ohtlikud siiski! Pühapäev, 14.06 ehk minu sünnipäev oli tegelikult nagu iga teinegi päev, kuid selle vahega, et kui tavaliselt tegeleb peolaua kokku panemisega mu ema, siis seekord tegin seda mina, musi abiga. Hea tunne on, kui keegi aitab ja toetab. Valmistasin Susie šokolaadikoogi ning Erikuga kahepeale tegime valmis ka kartulisalati. Hiljem aitas meid natuke siiski ka ema. Kokkuvõttes sai ilus laud! Kõige esimese kingituse sain musilt ning selleks on tohutult ilus hõbedast käekett. Vanematelt sain õõtshoova-sarniiri komplekti oma Saabile. Aga vajalik asi ning ise ma seda soovisin! Loomulikult ka lilli, mis minu aknalauda ehtisid, šampust, torti. Ka rahalised kingitused olid olulisel määral esindatud. Ning õnnitlused SMS-ide, kõnede, orksi, reidi ja MSN-i kaudu. Üle pika aja üks parimaid sünnipäevi, kuna kõik olulised inimesed olid kohal ja istusid ühe laua ümber. Mulle meeldis see asjaolu enim! Nüüd siis on minu numbriks 23.

0 opinion(s):

Post a Comment