15.6.09

SuveTripp, I ja II päev

I päev - laupäev, 06.06 -
hommikul kella 10 paiku hakkasime Jõgevalt lõpuks liikuma, auto otsast lõpuni igasugust kraami täis topitud. Kuna Erik ei võtnud pagasnikust subwooferit välja, oli seal poole vähem ruumi ning seetõttu kuhjus tagaistmele kõrge hunnik toidust, jookidest, tekkidest, külmakastist jpm asjadest.
Seejärel siis marsruut Jõgeva-Põltsamaa-Paide
-Türi-Rapla-Märjamaa-Haapsalu (ei sisalda väiksemaid paiku). Enne Türit sai "nautida" tõelist kuumaastikku, kuna käsil olid tee-ehitustööd. Autod sõitsid suvaliselt vastassuunas, kolmes reas jne, et ainult enam-vähem talutavat rada endale leida. Meie taga kihutas üks Volga nii-et pori lendas igas kaares. Kokkuvõttes naljakas vaatepilt oli... eriti kui mõned otsustasid kehvas olukorras sõidutee asemel inimestele mõeldud kõnniteed kasutada..
Natuke ka ilmarindelt: sõidu ajal valitses vahelduva pilvisusega ilm, sisaldades rohkelt vihma, kuid mida Haapsalule lähemale, seda päikeselisemaks ja ilusamaks läks ilm. Jei.

Kuna kella 3-ni ja spasse sissekirjutamiseni oli veel aega, tegime pisikese jalutuskäigu vanalinnas ja piiskopilinnuse varemetes. Haapsalu vanalinn on ik
ka tõeliselt hubane ja armas! Isegi inimeste kodud seal väärivad äramärkimist, kuna on suures osas väga omapäraselt sätitud ja kujundatud.
Meie spaks siis taaskord Fra Mare Thalasso SPA ning hoolitsuseks 25 min pikkune massaaž. Sain teada, et mu vasak seljapool on pinges, st vajan veel massaaži ja trenni tehes tuleb rohkem pinget rakendada paremale poolele, et kõik võrdne oleks. Tore massöör oli!
Õhtusöök koosnes kurgist, tomatist, lehtsalatist, idudest, porgandi-apelsini salatist, paprikast, keedukartulitest, kastmest, lihakillust ja mingisugusest lehttaignapirukast. Magustoiduks kirsid, banaan, pirn, õun, mandariin. Ühesõnaga kõik tervislik kraam, kaasa arvatud joogiks olnud vesi.

Seejärel külastasime sauna- ja basseinikompleksi: saunade kõrval oli minu suureks lemmikuks jälle välibassein, kus päikeseloojangul eriti mõnus uj
uda oli. Soolasaun on samuti meeldiv leiutis, nagu kneipp jalutusradagi. Minu lemmikveepark Eestis ilmselgelt.
Pärast vees möllamist oli uni muidugi kerge tulema.

II päev - pühapäev, 07.06 -
minu äratus paar minutit enne 7-et hommikul. Lihtsalt olen harjunud varase ärkamisega.
Aknast sissepiiluvad päikesekiired ning sinine s
elge taevas - ilm on meie tiimis!!
Selleks, et tõeliselt üles ärgata, läks vaja hommikuujumist mereveebasseinis, soome sauna, kneipp teraapiat ja välibasseini.

Mõni meist eelistas aga ennast voodis laiaks lebotada samal ajal kui mina ujusin... nõrk :D
Ma arvan, et kui kunagi oma maja saan, siis peab
selle juures ka bassein olema, et saaksin kas või igal hommikul ujumist nautida!

Hommikusöök oli äärmiselt rikkalik: praekartulid,
viinerid, sink, juust, kurk, tomat, magusad lehttaignapirukad, müslisegu dieetmoosiga jpm.

Peale hommikusööki toimuski asjade pakkimine ning seejärel Konsumi ja bensuka külastamine. Kuna aega oli siiski piisavalt, hulkusime mõnda aega ringi Pullapää kandis, samuti Ungru lossi juures ja siis juba Rohuküla kandis, kust kell 14.30 väljus praam nimega St Ola Hiiumaa suunas.
Praamil oli mõnus ning sõit kulges kiiresti (parimad palad: üks tõeliselt armas koerake ja see, kuidas Erik Kumakest lahendab - tõeline huumoripärl!).Hiiumaal oli meie esimeseks külastatud vaatamisväärsuseks Kassari kabel ja kalmistu. Kassari kalmistule on maetud armastatud poetesside Marie Underi ja Debora Vaarandi esivanemad. Tuntumatest isikutest on siin leidnud viimse puhkepaiga näitleja Olev Eskola. Kassarlaste muhe huumorilembus väljendub ka kalmistul. Piiblisõnad, et inimesed olla surres võrdsed, minevat täide just siin, kus ühises rivis oma isandate Stackelbergide haudadega asub ka kunagise mõisa seakarjuse Sigade-Aadu (Aadu Vesingi) kalm.

Edasi liikusime Kassari (Kassari on Hiiumaaga tammteedega ühendatud saar Väinameres), täpsemalt Sääre tirbi suunas, kus asus üks telkimispaikadest. Kuna aga lootsime platsi mere ääres, asusime sõitma mööda Hiiumaa läänekülge, kus kaardi põhjal veel telkimisplatse olema pidi.
Vahepeal käisime veel Sõru sadamas, kus seisis ka purjekas Alar (Eestis ehitatud purjelaevadest ainsana säilinud kolmemastiline purjekas).
Igatahes see kant, mille läbi sõitsime, rahuldavat telkimisplatsi ei toonud ning läksime tagasi Käina lahe-Kassari maastikukaitsealal asuvale platsile. Seal pidi päev küll 50 eeku maksma, kuid mees, kes raha koguma pidi, ei viitsinud selle 50 krooni pärast sõitma hakata :D Seega telkisime tasuta.
Telgis magamine ei olnud just kõige soojem variant, kuid samas midagi kontimurdvat ka mitte. Ainult kael oli hommikul justkui kahekorra väänatud. Ja siis veel kõiksugused krabinad, sahinad, praksumised ja muud hääled :D
Õhtusöök aga kujutas endast hunnikut kartuleid ketšupiga, suitsusingi-juustu leibasid, kurki ja õlut.