16.7.09

100.

Ja olengi jõudnud oma järgemööda juba 100. postituseni! Laupäeval ehk 17.07 saab aga mööda juba 5 kuud sellest, kui siia blogisse oma esimese sissekande tegin. Vahel mõtlen küll, et ei viitsi enam kirjutada ja tihtipeale on ka keeruline selleks aega leida, kuid samas on mulle erinevate inimeste poolt öeldud, et ikka postitamist jätkaksin ning kui tükk aega midagi kirjutanud ei ole, küsitakse, miks nii? Eks näis, kuidas see viitsimine ja ajajaotus edaspidi kujunevad ning paika loksuvad.. Kolmapäeval, 15.07 öeldi mulle, et olen haruldane nähtus. Tänapäeval omab põhimõtteliselt iga teine tsikk geelküüsi või lihtsalt geeliga kaetud küüsi. Niisiis ütleski üks mulle täiesti tundmatu naine/neiu, et minu küüned näevad välja nagu PÄRIS, mille all ta mõtles - PÄRIS EHTSAD GEELKÜÜNED. Kuid ei, kõik minu 10 küünt on originaalid ja see pani teda tõsiselt imestama ning erinevaid küsimusi esitama. Kuidas need katki ei lähe? Kui tihti sa nendega maniküüris käid? Mis tunne on? jne. jne. Ta ei olnud sugugi esimene sarnaste küsimuste esitaja ja imestaja. Tegelikult on kõik väga lihtne. Mulle ei meeldi võltsid asjad ja enda külge ei taha ma ka mitte midagi, mis ei ole päriselt mina. Juuksepikendused, geelid, ripsmepikendused - tänan, aga EI! Kõik need asjad annavad märku, et ei olda sellega rahul, mis endal olemas on. Igasugused võltsvidinad on lihtsalt märk edevusest ja oma tõelise olemuse peitmisest nende asjade taha. Jah, ka mulle meeldivad ilusad asjad, kuid seda riiete ja aksessuaaride näol, mida hangib endale niikuinii igaüks meist, lihtsalt mõne jaoks ei ole nende asjade olemus kuigi tähtis. Loomulikult võib iga inimene teha endaga, mida tahab, kuid minu arvamus on selline, et mida rohkem võltsi sinu küljes on, seda nõrgem isiksus sa oled ning ei julge ringi käia iseendana. Näiteks needsamad geelküüned - igaüks võib lasta need endale panna, kuid sealjuures ei mõelda, kas need üldse inimese ülejäänud stiili ja välimusega klapivad. Selliseid näiteid võib meie tänavatelt rohkelt leida. Vahel on lihtsalt halb vaadata. Samas, peaasi, et inimene ise ennast sealjuures hästi tunneb. Ja kõik olenebki konkreetsest inimesest. Mõni tahab lihtsalt teiste moodi olla ja üldise trendiga kaasa minna. Põhjuseid on erinevaid. Mina arvan aga, et tuleb vaeva näha sellega, mis sul juba olemas on, mitte käega lüüa ja tehiskaunistusi pooldada. Trend on muidugi trend ja sellega kaasa minemine tundub justkui loogiline ja vajalik. Lõpuks jäävad otsused siiski igaühe enda teha. Veel üks näide Õhtulehest: Vene priimabaleriin on muutumas koletiseks: rinnaoperatsioon, tätoveeritud süsimustad ja paksud kulmud, hiigelpikad kunstripsmed. Minu arvamus nähtust - õõvastav. Selle kolmeosalise postituse kolmandaks nii-öelda uudisnupuks märgiks ära ühe muusikapala: Inna - Hot, mis on vaieldamatult üks minu suurimatest lemmikutest praegu. Lihtsalt nii-nii hea ja mahe ning meloodiline. Mõnus! Inna õige nimi on Alexandra ja ta on Rumeenia päritolu lauljanna. Inna on tegelikult üsna värske nii-öelda projekt ning mehehääl laulus "Hot" kuulub Marcel Botezanile, kes on üks laulu loojatest. Singel tuli tegelikult välja juba 12. augustil 2008 ning on tõeliselt kuum sõna!

0 opinion(s):

Post a Comment