7.7.09

Nädalalõpp 03.-05.07 (pildis & sõnas) I osa.

Reede, 03.07 oli jällegi üks tihe tööpäev, mille jooksul jõudsin tutvuda oma uue töökoha ruumidega ning enamvähem kokku leppida, et töökohta vahetan augusti teisel poolel... Jah, ma vahetan töökohta, aga räägin sellest täpsemalt kunagi hiljem. Ülejäänud aja tegelesin hankedokumentide ettevalmistamisega ning tööpäeva lõppedes hakkasin tegema ettevalmistusi koos Erikuga Tartusse tema juurde minekuks. Ees ootas ka kokkusaamine Marianniga, keda ma umbes miljon aastat näinud ei olnud. Viiski siis Erik mind kesklinna, kus sain Marianniga kokku ja me alustasime jalutamise-mokalaada maratoni läbi Karlova ja kesklinna. Rongijaamas tegime tillukese fotosessiooni vanade aegade mälestuseks. Oli mõnus ajaviitmine ja tore taas üle pika aja koos tsillida. Hiljem käisin veel Marianni juures tema koera Miiat vaatamas ning siis tuligi juba Erik mulle järgi. Sõin pannkooki maasikate ja pähkli-vahtrasiirupi jäätisega ning põhimõtteliselt vajusin mõneks ajaks magama, kuid hiljem, õigel ajal, oli juba keerulisem und leida. Laupäev, 04.07 algas mul ülivarakult, st juba natuke enne kella 7-et. Halb komme mul isegi nädalavahetusel mitte pikalt magada, aga midagi ei ole parata, selline ma juba kord olen. Lebotasime siis musiga niisama telekaekraani paistel voodis, et aega parajaks teha. Kella 10 paiku olime juba kesklinnas ja tiirutasime Zeppelinis. Tegemist oli produktiivse käiguga, kuna mu saak oli kingad SixtySevenilt. Mustad lakk-kingad, metallikläikega kontsaga, ühesõnaga mulle väga-väga meeldivad!! (kingad on ka fotol nähtavad) Järgmisena poodlesime Kaubamajas, mille tulemuseks oli edukas raamatusaak. Mina sain kaks raamatut: Silke Scheuermann "Rikkad tüdrukud" ja aforismiraamatu "Tee tarkuse juurde" (selle raamatu aforismid ja luuletused on valinud tunnustatud fotograaf Edgar Kask. Mõtteid ilmestavad tema kaunid pildid Eestimaa loodusest). Soetasin veel paar tähtsusetumat asja ja seejärel vanast kaubamajast Stephenie Meyeri "Päikesevarjutuse". Lugemist jätkub mul nüüd küll päris pikaks ajaks, kuna ainuüksi "Videviku"-sarja kolmas raamat sisaldab ligikaudu 600 lk. Vahepeal einestasime Eedeni parklas, tarbides Hesburgeri burksi ja friikaid ning siis käisime veel Vara Realiseerimiskeskuses, kust ma imeodava Umbro lõhnakomplekti leidsin. Pärast shopingut ootas ees kalalkäik. Erik kaevas usse, mina lugesin "Päikesevarjutust". Edasi läksime Lähte külje alla elussööta muretsema. Alguses püüdis kogrepoisse Erik, kuid siis õnnestus tal ühte kokre taga ajades jalgupidi vette libiseda. Oi, kus sealt tuli neid roppe sõimusõnu siis! Tegelikult oli kogu situatsioon äärmiselt koomiline ja lõpuks naersime juba mõlemad. Edasi püüdsin kokresid aga mina isiklikult ja mul läks väga hästi: sain järjest suuremaid kalu, neli tükki, sest sellest piisas koos kahe Eriku püütud kalaga. Teel järgmisse kalapüügikohta juhtus see, mida ma just pelgasin. Nimelt hoidsin oma jalgade juures pange elussöödaga... ja üks koger hüppas mulle istme peale! Olin koheselt istme pealt püsti ja Erik üritas sõitmise kõrvalt kala minu alt kätte saada. Kahtlemata oli ka see olukord lõpuks naljakas, kuigi esialgu olin ma tõeliselt ehmunud ja kilkasin päris korralikult. Elussöödaga meil suuremaid kalu seekord saada ei õnnestunud ning minu meeleheaks jäid lõpuks kõik kuus kokre elama. Kõige parem tunne oli sel hetkel, kui ma ise kala kätte sain ja välja tõmbasin. Olen liiga kannatamatu selleks, et niisama tühja passida ja mitte kedagi kätte saada. Õhtu poole grillisime Eriku vanematega nende maja juures. Jõime õlli, sõime kanaliha ja kooki ning istusime niisama sooja päikese käes. Kui tuul olnuks ka olemata, võinuks ilma kohta öelda isegi ideaalne. Pärast vaatasime TV6 pealt filmi "Krokodill". Selline oli meie laupäev.

0 opinion(s):

Post a Comment