7.7.09

Nädalalõpp 03.-05.07 (pildis & sõnas) II osa.

Pühapäev, 05.07 mõtlesime alustuseks Tartu Toomkiriku üle vaadata, kuid juba seal lähedal olles hakkas vihma sadama ning plaan jäi mõneks ajaks ootele. Käisime siis hoopis taaskord väikesel poetuuril Taskus ja Lõunakeskuses. Guessi esinduskaupluses oli allahinnatud seesama pluusike, mida ma Kaubamajas juba noolinud olin, kuid mitte pruun, vaid ilusates säravates aprikoositoonides. Seega positiivne, et varem ostmata jätsin. New Yorker osutus samuti produktiivseks ja seal suutsin kokku sobitada ühe punase-mustaga pesukomplekti (soodsalt!) ning leidsin ka ühe nunnu puidust südamega kaelakee. Lõunakeskuse külastamine ei tootnud mitte midagi, õnneks. Oma garderoobi eest tuleb aeg ajalt ikka hoolitseda ja uusi avastusi juurde tuua. Igatahes mingil hetkel käisime siiski Toomkiriku vaatetornis ära. Need kitsad trepid ja koridorid olid päris creepyd ning kohati astumise all paiknenud lauad samamoodi, kuid vaade ülevalt tornist oli suurepärane... kui vaid jälle vihma sadama poleks hakanud. Õnneks jõudsime enne tornile tiiru peale teha ja vaated piltidele jäädvustada. Tartu Toomemäe nimi ongi tulnud selles kohas asunud piiskoplikust Toomkirikust, mis oli oma aja kohta hiiglaslike mõõtmetega hoone, olles sellel ajal kogu vana Liivimaa suurim sakraalehitis. Edasi võtsime Andruse autopeale ja läksime elussööta hankima. See lõppes nii, et meid pandi lukutaha ja pidime üle värava või värava alt roomates välja minema. Ainult "natuke" naljakas oli. Läksimegi siis Ilmatsalu kalatiikide juurde ja seadsime end sinna sisse. Mina lugesin "Päikesevarjutust", Erik ja Andrus püüdsid kala... või peaks vist ütlema, üritasid püüda. Naerda sai rohkem kui küll, kuna ei olnud õige kalapäev ja pigem läksid jõhvid sõlme, sööt põgenes või siis tõmmati välja mingit vees kasvavat maltsa. Lõpuks lagunes üks õng üldse ära ning ka vihma hakkas sadama, seega saime koju tagasi minna. Käisime veel Selveris ning ma leidsin jälle ühe filmi, SherryBaby, mis pärineb tegelikult aastast 2006. Vahepeal käisime ka tavapärases kohas rulatamas, st mina harjutasin sõitu ja Erik sisustas oma aega muid vahendeid kasutades. Mõnus oli, kuna päike säras soojalt ja tuul vaid jahutas meeldivalt. Mulle järjest enam meeldib rulasõit! Enne õhtule jäämist ootas mind ees Eriku maja juures muruniitmismaraton. Ilmselt oli see umbes kolme päeva trenni eest, kuna hiljem oli selline tunne, et tõesti jooksin maratoni. See selleks, mulle meeldib tegelikult muru niita ja vaadata, kuidas niitmist vajav osa järjest väiksemaks kahaneb. Sellega oligi pühapäevane tegevuskava põhimõtteliselt lõppenud ning algasid ettevalmistused esmaspäevaseks tööpäevaks väljapuhkamiseks, kuna ärgata tuli 6.30, et hommikul veel Jõgevale sõita. Produktiivne ja tegus nädalalõpp. *Empire of the Sun - Walking on a dream