14.7.09

Nädalavahetus 10.-12.07 II osa ehk MUFFINItegu + natuke esmaspäeva

Pühapäeva, 12.07 hommik algas kummaliselt: ärkasin korduvalt ja kuskil 7.30 paiku loobusin lõpuks magamisest ning lugesin hoopis paar tundi "Päikesevarjutust". Seejärel käisin tiiru Sunplanetis ja veel viisin reedese peo tagajärjel kannatada saanud kingad vanaema kätte, et ta nendega kingseppa külastaks. Mingil hetkel vajus mu tuju peaaegu maa alla ja natuke aega masetsesin siis teatud põhjustel, millest ma pikemalt siin rääkida ei viitsigi üldse. Igatahes ei kestnud see tusatuju õnneks väga pikalt ja ma võtsin Jenny ning me läksime kahekesi maasikaid korjama (või pigem, mina korjasin ja Jenny lebotas jaheda muru peal). Järgmiseks võtsin ette maasika-banaani muffinite valmistamise. Oma lennukat fantaasiat kasutades sain kokatud võrratu maitsega muffinid! Retsept minu oma lisade/parandustega: 12 tükki (minul õnnestus umbes 2x12 tükki saada)
  • 225g jahu
  • 100g tuhksuhkrut (kasutasin viinamarjasuhkrut)
  • 2tl küpsetuspulbrit
  • näpuotsatäis soola
  • 1 muna
  • 250ml piima
  • 125ml rapsi- või päevalilleõli
  • 1 kooritud banaan seibidena
  • 100g värskeid vaarikaid (mina kasutasin siin hoopis ohtralt maasikaid)
1 Soojendage ahi 200 kraadini. Määrige muffinivorm võiga või asetage sinna 12 paberist vormi. 2 Segage suures kausis jahu, suhkur, küpsetuspulber ja sool. 3 Teises kausis vahustage muna, piim ja õli. 4 Valage segud kokku ning ärge segades liiga hoogu sattuge - see tainas võibki jääda veidi tükiliseks. 5 Segage banaanid ja maasikad tainasse. 6 Tõstke tainas lusikaga vormidesse (mina lisasin kaunistuseks ka pärlsuhkrut ja mandlilaaste) ning küpsetage 20 minutit, kuni muffinid on kerkinud ning õhulised. Eemaldage need vormist ja pange jahtuma. Esmaspäev, 13.07, sai samuti ebatavalise alguse: panin kell 7.07 äratuse kinni ning mõtlesin, et pikutan veel veidi. Juhtus aga see, et jäin magama ja ärkasin siis alles umbes 7.30 täiesti juhuslikult. Sättisin kahekordse kiirusega ennast tööle minekuks valmis ja tormasin autosse. Linnavalitsuse ees olles helistas Erik ja küsis, miks ma tööl ei ole. Ta oli just mu majast mööda sõitnud ja märganud, et auto on veel maja ees. Igatahes oskan ma end kiiresti liigutada ja hiljaks ei jäänud mitte minutitki.

0 opinion(s):

Post a Comment