21.7.09

Nädalavahetus 17.-19.07 (pildis & sõnas)

Reedel, 17.07 oli see päev, mil ma riputasin üles oma elu esimese hanke. Ettevalmistused olid küll üpris aeganõudvad, kuid lõpuks see siiski juhtus ja uued kogemused, oskused on alati teretulnud. Tööpäeva lõpus läksime kolleegidega minu praeguse bossi sünnipäevapeole. Ta pidas oma 60-aasta juubelit. Mõnda aega seal seltskonnas viibinud ja erinevaid toite nautinud, lahkusin nende juurest ning sain kokku Erikuga. Kodus olles piinasin end natuke muru niites: kuna niiduki tera oli tänu mu vanematele kõver, siis ei olnud see töö sugugi kergete killast. Siiski pidi keegi õnnelik seda tegema. Päeva lõpetuseks tegime algust filmiga Adventureland, millega jätkasime siiski laupäeval, 18.07, kuna tegemist ei olnud just kõige paeluvama filmiga (kuigi nimi väidaks justkui muud). Igal juhul ootab Adventureland oma kohta minu filmirubriigis. Järgmiseks suundusime Alatskivile, kus toimus Alatskivi suvelaat 2009 "Vanad head asjad". Põhirõhk oligi vanakraamil, mida oli päris huvitav uurida, kuna tihtipeale näevad vanad asjad lihtsalt nii põnevad välja. Rahvast oli samuti kõvasti ning ilm oli KUUM! Selle viimase asjaolu tõttu ei viitsinud me kuigi kaua Alatskivil olla ning läksime hoopis Omedusse, kus olid juba ka minu vanemad. Ei ole vist kuigi raske arvata, millega ma seal tegelesin... loomulikult päevitamisega! Rikkalikult ja naudinguga, tõesti väga mõnus oli, kuna ma ei olnud nii ammu päevitada saanud. Õhtu poole suundusime Tartusse, käisime Kaupsis, kus mul õnneks igasugused suured ostud tegemata jäid. Siiski oli veinipudeliga kaasas kiilikujuline kena pross ja ma avastasin ühe ajakirja, millest varem midagi kuulnud ei olnud. Käisin ka rulluisutamas vanas tuttavas kohas ja seejärel võiski päeva lõpetama hakata. Vaadatud sai veel film It Waits, TV6 õudukaõhtu raames. Pühapäev, 19.07, algas põhimõtteliselt Tasku keskuses, mis tähendas minu jaoks edukat jalatsisaaki: paar musta värvi poolsaapaid ja paar pruunides toonides puutallaga suvekingi. 338 eegu eest superluks saak! Ühtlasi tähendab see, et vanadest ja väsinud olijatest tuleb üht koma teist välja praakida. Edasi järgnes üks kiire drive in mäkis ning sõit Omedu suunas. Kuna selline juhus on haruharv, et nädalavahetus võimaldab päikest nautida, siis kasutasin seda täiel rinnal ära ning veetsin järjekordse pärastlõuna päevitades ja "Päikesevarjutust" lugedes. Millekski enamaks taolise kuumaga tahtmist ega ka viitsimist ei jätkunud. Vähemalt sai jumet süvendada ja vitamiine koguda! Umbes kella 5 paiku sõitsime tagasi Jõgevale ning sealt alates ei olnud õhtu just meeldivaimate killast. Aga mis teha, võib-olla lähevad asjad paremaks, võib-olla mitte... eks elu näitab. Peale kõige muu saabus Jõgevale veel võimas äikesetorm, mis sundis toa pimedaks tegema ja tehnika sulgema ning igavust "nautima". Paduvihm ja välgusähvatused ei ole just kõige meeldivamad ilmastikunähtused minu silmis. Vähemalt vaadata oli ilus.

0 opinion(s):

Post a Comment