28.7.09

Nädalavahetus 24.-26.07 (Tartut (järjekordselt) avastamas)

Reede, 24.07 - juba mõned päevad tagasi alguse saanud probleemid mu Saabiga jõudsid järjekordse võimaliku lahenduseni. Iseasi, kauaks kõnealust lahendust siis sel korral jätkub. Nimelt on jama põhjustajaks voolik, mida mööda kulgeb roolivõimuõli ja täpsemalt, see lihtsalt purunes ilma igasuguse loogilise seletuseta. Ning mitte korra, vaid isegi kaks! Eks aeg näitab, kuidas see nüüd vastu peab ja mind ning autot teenib... Tööpäeva lõppedes läksime Erikuga igatahes Tartusse, kus mind ootas ees Fotoluksi külastamine. Põhjus - minu Olympus tehti korda!! Üks parimaid uudiseid üle pika aja, kuna igatsesin seda kaamerat juba nii väga. Kordasaamise puhul ostsin talle ka spetsiaalse koti, kuhu kõik vajalikud lisandid samuti sisse mahuvad. Veel uurisin natuke lomograafia võimaluste kohta. Edasi suundusime Taskusse, kus mul õnnestus teha paar väikest ostu: Pepe Jeans London pluus nimega Adam ja Mango lühikesed püksid, mis mõlemad olid vägagi soodsate hindadega ning moodustavad omavahel mõnusa komplekti. Mulle väga meelepärane kooslus, mida kombineerisin eelmisel nädalal soetatud 169-eeguste platvormkingadega. Järgnes rahulik õhtu Eriku juures ja nagu mul vahel ikka kombeks on, jäin eriti varakult magama. Laupäev, 25.07 - kuna ma ärkasin umbes kell 7.30, siis ajasin ka Eriku üles ning peale mõningast telekavaatamist liikusime juba linna poole. Alustuseks tegime tillukese jalutuskäigu laululava juures, kus seati parajasti paika õhtuse ürituse (Suvehitt 2009/Groove Coverage) tarvis vajaminevat lava. Natuke seal jalutanud ja muidugi pildistanud, läksime Emajõe äärsele Jänese matkarajale jalutama. Kuna ma ei olnud sealsest liivarannast kunagi kaugemale jõudnud, siis ei teadnudki, et tegemist on päris kauni loodusega paigaga ning sinna võib vabalt teinekordki aega veetma minna. Pildistamiseks samuti väga sobilik koht. Hiljem netiavarusi uurides leidsin veel, et peale Jänese raja on Tähtvere vallas ka Ilmatsalu-Kärevere Linnutee ja Luharada ning nüüd on meil Erikuga plaan millalgi kõik need matkarajad läbida. Üleüldse tahan ma kogu Eesti läbi käia, sest ees ootavad järjest suuremad ja võimsamad (Eestivälised) plaanid... Igatahes mõnda aega olime Eriku maja juures ja siis käisime Tartu Mänguasjamuuseumis, kus muu hulgas sai vaadata näitust "Barbie 50!" ning muuseumi õuemaja galeriis näitust "Eesti moekunstnikud Barbiele". Barbie-näitus tuletas mulle meelde oma lapsepõlve ning mõned muuseumi-Barbied olidki mulle juba tuttavad, kuna olen neid ka ise omanud (või siis oman siiani... kuskil). Mulle väga meeldis see poolteist tundi muuseumiavarustes ning samal arvamusel oli ka Erik. Soovitaks igaühele Tartu Mänguasjamuuseumi külastamist! Kuna selleks hetkeks oli kohale jõudnud üpris suur nälg, külastasime mäkki ja saime mahlajäätiste tegemiseks vajalikud Ice Age 3 teemalised vormid, mida koju jõudes kohe ka katsetama asusime. Vaarikamoosi-jäätised tulid imehead! Õhtul sai veel rulluisutamas-rulatamas käidud ning jälle natuke laululava juures jalutatud, kus juba käis trännipidu. Sel puhul võtsid politseinikud põhimõtteliselt meie kõrval kinni mõned tõenäoliselt alaealised, kes ilmselt millegagi liigselt silma paistsid (see miski võis olla näiteks alkohol...). Laupäev oli igatahes otsast lõpuni sisustatud ja päris põnev. Pühapäev, 26.07 - magasin kauem kui tavaliselt, mis oli suureks üllatuseks. Edasi tekkis plaan minna kinno. Mina soovisin näha filmi Public Enemies, Eriku tahtmine oli aga Ice Age: Dawn of the Dinosaurs. Lõpp-tulemus oli hoopistükis BRÜNO! Selle kohta annab õigeid sõnu leida, kuna vaatepilt oli midagi enneolematut. Igatahes loe Brüno teemalist filmipostitust. Public Enemies on aga siiski nägemata ja loodan, et see viga saab millalgi ka parandatud. Sõime siis pannkooke vaarikamoosi ja KitKati jäätisega ning läksime Eriku maja juurde ja asusime tema vanemate autot pesema. Järgmiseks ootas oma aega Eriku Audi. Kuna mina sain voolikut käsitleda esimesena, tähendas see Eriku jaoks kerget märjakssaamist ja boonusena veel šampoonise käsnaga pihtasaamist. Mul oli ilmselgelt väga-väga naljakas... kuni ka ise märjaks sain ja siis kättemaksuks šampoonise vee Eriku pihta viskasin. Autod said vähemalt pestud ja jõudsime veel teha midagi eriti vanaaegset: nimelt matsu mängida. Ma ei kujuta ette, misjaoks, sest ilm oli nii kuum ja jooskmine üliväsitav, kuid mis seal ikka, üksteise tagaajamine ja tagumine on ju lõbus ajaviide. Veiderdamine lõpetatud, pakkisime asjad, sõime kiiresti mäki CBO eined, rääkides samal ajal tigutorni teemadel ja oligi aeg Jõgeva poole liikuma hakata. Mind ootas seal ees rõõm muru niita. Õnneks läks see kiiresti ja raskusteta ning saime veel natuke mustsõstraid ka korjata. Enne magamaminekut sai Heigoga msn-is ühel huvitaval teemal räägitud: nimelt oma vere nägemisest minestamine, millega tal õnnestus esimest korda elus hakkama saada. Mina nii osav ei ole veel olnud... õnneks. Aga nägin sel puhul unes mingit äärmiselt haiget verega seotud unenägu, mille sisust ma aru ei saanud ja seega ei oska ka edasi jutustada. Väga saiko igatahes, aga siiski mitte õudusunenägu.

0 opinion(s):

Post a Comment