9.7.09

Üks neljapäev

Tänane neljapäev, 09.07 algas Tartus kell 6 hommikul. See ärkamine oli kõike muud kui lihtne ja stabiilne, kuna enamasti tõusen ma natuke pärast kella 7-et Jõgeval. Aga eile õhtul läksime Erikuga veel Tartusse, et ta saaks kodus kalu toita, lilli kasta jne. Mina shoppasin Kaupsist oma aprikoosioranži Guessi pluusi juurde sobiva Evita Peroni peavõru, mida kaunistavad Austria kristallid. Positiivne oli see, et sain peavõru -55% allahindlusega. Hommikul enne Jõgevale tööle tulekut käisime kiiresti Pikkjärve ääres ära.. või õigemini, vaatasime seda siiski natuke eemalt, kuna juba tibas vihma ja ees laiuv liivaväli ei tundunud just eriti kontsasõbralik. Saigi siis mõned pildid seal lähedal klõpsitud ja seejärel Jõgevale sõidetud. Pärast tööpäeva lõppu korjasin kokku kõik pudelid-purgid ja laadisin need oma Saabi pagasnikusse ning võtsin suuna taarapunkti poole. Pika ladumise tulemuseks oli 196 EEKu, mis on päris arvestatav summa. Muide, Pae poes teenitud raha välja võttes tuli järjekorda, täpsemalt "trügis" vahele üks mutt. Ilmselt ta arvas, et kuna on vana, omab ta mingeid eeliseid, kuid mina nii ei arva. Kui ta natuke pikemalt aega venitanud oleks, siis ma kohe kindlasti tõstnuks häält ja näidanud, kus asub järjekorra lõpp. Tema kõnekaart ei ole sugugi olulisem kui minu pudeliraha või Eriku vesi või ükskõik, kelle muu toidukaup! Nagu näha, vanusega ei pruugi tulla kombed ja mõistus... Taaskord võtsin ühendust ka Fotoluksiga ja tegin natuke kurja häält, et nad end liigutama hakkaks. Saingi siis lõpuks informatsiooni, et mu Olympuse remont võtab aega veel umbes poolteist nädalat, kuna see saadeti tehasesse. Eks näis, kui hästi seekord oma sõna peetakse. Vähemalt vabandusi tuli igast otsast, eest ja tagant. Ma lihtsalt igatsen oma Olympust nii väga!!

0 opinion(s):

Post a Comment