7.8.09

From Jõgeva to Kavros

Ööl, mis lahutab laupäeva pühapäevast, väljub lennuk... Kreetale. Kusjuures, ma mäletan veel väga selgelt, kuidas nooremana olin täiesti kindel, et mina küll kunagi lennukisse ei istu. Nagu näha, mõtlemine muutub, sest nüüd tahan ma väga minna ning kõik see on nii lähedal, et pole veel täielikult kohale jõudnudki mulle. Juba homme algab sõit Tallinnasse, et siis õigeaegselt lennukile jõuda. Minu Kreeka-vaimustus sai muide alguse, kui nägin kunagi sellist filmi nagu The Sisterhood of the Traveling Pants. See loodus tundus lihtsalt vapustav. Ja siis ma teadsingi, et kunagi tahan seda kõike oma silmadega näha. Nüüd saan oma unistuse teoks teha Kreeta saarel, kus täpsemalt peatume Erikuga Kavrose külakeses. Homme öösel ma ilmselgelt ei maga! Isegi kohver on enam-vähem õiges seisus ja vajab vaid väikest kohendamist. Kui jõuan/viitsin, teen enne minekut veel sissekandeid, aga eks näis... Ja vähemalt nädal aega minult siia blogisse midagi ei ilmu. Ning tegelikult oleks põnev lugeda ka kellegi teise muljeid Kreeta (või üleüldiselt Kreeka) kohta. Igatahes, äge äge äge... ja mõnusat suvelõppu ka siia Eestisse!

0 opinion(s):

Post a Comment