15.9.09

Moepostitus III

Kui ma alles vähe aega tagasi rääkisin moepostitusest, mis peaks hõlmama mu tasuta shopingut, siis esmaspäeval (14.09), nagu välk selgest taevast, tuli peale juba uus võimalus. Seekord siis peretuttava juures, kuid minu jaoks jälle kulutamata ainsatki krooni. Pakkusin omalt poolt emale ja vanaemale hoopis transporti... kaval variant. Kuigi ma tegelikult midagi ei lootnud, oli saak siiski üle ootuste hea. Kleit, kleit-tuunika, tuunika, väike kardigan, kolm erineva varrukapikkusega toppi ning leopardimustriga meigikott. Kusjuures enamik just sügisestes toonides. Vaid üks kleit jääb ootama 2010. aasta suvehooaega. Millalgi proovin ilmselt neid asju ka siin postitustes kajastada, kuid millal, seda ei oska küll veel öelda. Senikaua vaadake peaaegu täielikku valikut esimesena kõneldud tasuta shopingult (v.a. Tommy Hilfigeri seelik, mida ma siiamaani veel kätte ei ole saanud).
* kott, mille proovin õige pea ka vähemalt osaliselt kasutusele võtta, kuna sügiseks ja talveks tahan fuksiaroosa Guessi koti puhkusele saata; * pluusi varrukate pikkus on tegelikult muidugi võrdne, kuid kanda võib seda nii ühte kui ka teist moodi (siiski on lühemad varrukad minu meelest etem variant); * kuldnööpidega triiksärk, mille juba töölkäimiseks sisse olen õnnistanud; * täpimustriga pluus näiliselt lausa kolme nööbireaga, kuigi kasutusel on neist siiski vaid üks rida; * see on tegelikult kuskil 140 cm pikkuste laste jakk, kuid mina leidsin talle loomulikult otstarvet ka pluusina (sisaldab kapuutsi).

0 opinion(s):

Post a Comment