13.9.09

Nädalalõpp 11.-13.09 (pildis & sõnas) I osa

* Reede, 11.09 - Minu viies kord Kui ma varem mainisin, et on üks teema, millest räägin kunagi hiljem, siis nüüd saan selle nii-öelda saladuse avaldada. Nimelt käisin oma tätoveeringukollektsiooni täiendamas ning see oli mul järgemööda viies kord. Kuna Erik tahtis kaasa tulla, siis saigi ta ligikaudu tund aega, mil minuga seal tegeleti, rõõmsalt ukseaugus seista ja kogu protsessi jälgida. Mulle loomulikult meeldis seal istuda ja "uue tulija" valmimist silmata. Valu oli vahelduv, kuid sugugi mitte häiriv või üleliia suur. Pildi sisust ma aga kohe ei räägi siiski. Kes kannatab, see kaua elab... hehe. Salongis asjad aetud, võtsime mäkist söögid, kuna ma ei olnud eriti vaimustunud mõttest oma kiletatud käega restorani minna. Burks ja friikad maitsesidki piisavalt hästi ning otseloomulikult ka maasikajäätis, mis on minu kõigi aegade vaieldamatu lemmikjäätis. Tsillisime veel natuke aega väljas, enne kui Eriku juurde koju läksime ja sinna ka kogu õhtuks jäime, kuna uni tuli maailmakiiresti. Ja veel, peaaegu oleksin unustanud mainida ühte "õudusfilmi", mida me vaatasime - The Hazing aka Butchered. Ma olen oma elu jooksul vähe NII halbu filme näinud. Täielik ebaõnnestumine igas mõttes, nii-et ma veel kaalun, kas üldse kirjutada sellest oma filmirubriigis või mitte. * Laupäev, 12.09 - Seinast seina Ülivarajase ärkajana olin üleval juba natuke pärast kella seitset. Seejärel hommikused sättimised ja ettevalmistused eesootavaks päevaks. Nimelt saime Erikuga veel paar tundi koos olla, enne kui ta teise Eesti otsa oma tädilaste sünnipäevale läks. Alustuseks sain lõpuks teoks teha ühe oma kauaaegsetest soovidest - pildistada vananaiste suvele omast varahommikust muruvaipa. Megavinge vaatepilt!
(sellest, mis edasi sai, kirjutan oma järgmises postituses...)

0 opinion(s):

Post a Comment