9.10.09

Oktoobri 2. nädal (sissejuhatus)

Esmaspäev, 05.10 Taaskord sain aega veeta oma uues kontoris. Sedapuhku hoidsin siis silma peal ruloo- ja vaheseinameestel, kellest üks oli küll päris omamoodi tüüp. Töötas vaheseina taga ja muudkui: "Ah!", "Oh!", "Uh!", "Oi jah!" jne. Haha, see oli nii naljakas ja ma lihtsalt seisin seal ning naeratasin vaikselt. Sai veel muudki huumorit, kui see sama mees nühkis lapiga mattklaasist vaheseina, kuigi ei oleks pidanud seda tegema. Lõpuks, kui teine mees seda nägi, käskis ta kohe lõpetada, ja lapiga tüüp üritas võimalikult sujuvalt ja nagu salaja muude asjadega tegelema hakata. Mina hoidsin jälle naeru tagasi. Igatahes, oli ikka omamoodi kaader küll!
valge pitsiline sekkaripluus - ilmselt minu uus lemmik pikkade varrukatega (viisakas) pluus. Pitsimotiivid on lihtsalt väga meeldima hakanud. (ka valge vöö sain eelmise nädalavahetuse "shopingult")
Teisipäev, 06.10 Minu õhtupoolik ehk tööväline aeg: trenn, päike, kerge söök, vann (Aloe Vera vannisoola ja Giniga), massaaž, UNI. Eesmärgiga tähistada juba ennetavalt kolmapäeva, mis tähendab, et pool töönädalat saab läbi. Mida varem magama minna, seda keerulisem on hommikul üles saada - kurb tõsiasi, mis kehtib üldiselt vaid töönädala jooksul, kuid mitte vabadel päevadel.
PTA aprikoosivärvi pluus - esimest päeva seda pluusi kandes sain kohe tööjuures komplimente: pidin olema kui päike hallis sügises (st ainuke, kes värvilisi riideid kannab, haha); lilla kardigan/kampsik - on saadud aga vanaemalt.
Kolmapäev, 07.10 Minust saab tulevikus poole kohaga ka IT-tsikk (?). See tähendab, et pean hakkama muu töö kõrvalt firma kodulehte haldama. Iseenesest põnev, eriti veel juhul, kui leht saab ilus olema.
villasena tunduv seelik - samuti sellelt "shopingult", kusjuures sarnane seelik on ka uues Stockmanni kataloogis.
Neljapäev, 08.10
Alates lõunast tuli mulle külla juba vana tuttav "mõnus" kurbus või masendus või ma ei tea ise ka, misasi. Samamoodi, nagu ma ei tea otsest põhjust. Tekkis hirmus suur soov kuskile teise keskkonda saada ja lihtsalt ainult puhata, lebotada, mitte mingeid kohustusi omada. See on muidugi "meeldiv", et päikeselise ilmaga tekib mingi õudne depressioon. Edu mulle, haha. Õhtul küpsetasin valmis karamellise õunakoogi, mis tuli tõesti imehea! Pärast jõudsin veel kõvasti masetseda.

0 opinion(s):

Post a Comment