5.10.09

Oktoobri esimene nädal ja selle vahetus (30.09-04.10)

Kolmapäev, 30.09 oli muide maniküüri-päev, jei! Siinkohal aga räägib pilt juba enda eest. Reede, 02.10 tööpäev, aga ka Selveri laadapäev, nagu neljapäevalgi, mil Erikuga seal shoppamas käisime. Leidsin muuseas nunnud roosades toonides (viiekroonised!) juukseklambrid ja kollase küünelaki. Mainiks veel ära, et sain oma uues kontoris veidi ringi vaadata, kui mööblimeestele ust avamas ja sulgemas käisin. Nagu sealt selgus, on teemaks heleroheline, kuid ei ole hullu - täitsa meeldiv isegi. Varsti saan siis uues kontoris, uue laua taga ja uue tooli peal pesitseda. Muutused on alati värskendavad. Eriti veel olukorras, kus mul mingitel väga segastel asjaoludel suhteliselt depressiivsed meeleolud olid(/on). Igatahes, õhtut sisustasid ANTM s13e05 ja pehme voodi. Laupäev, 03.10 Minu kohta ekstrahiline ärkamine (umbes kell 10..) ja peagi saabus info, et meile on koju värsket sekkarikraami toodud. Jeii! Kiiresti sõin ära oma pannkoogi meega ja suundusin garaaži tasuta shopingule. Võib vist öelda küll, et maailmahästi läks, kuna minu saak oli SUUR!! Arvan, et kindlasti üle kümne uue asja... huh, üks ägedam kui teine. Päris korralik vaimustus tuli igatahes peale ning kui reedel veel tundsin ennast kuidagi depressiivselt, siis nüüd hakkasid asjalood raudselt paremuse poole liikuma. Mõnus! Kahjuks ma viitsisin vaid ühe väheütleva pildi teha, kuid eks näis, võib-olla edaspidi võtan end rohkem käsile. Minu plaan Tartusse minna edenes aga kuidagi väga vaevaliselt ja küll ma leidsin end Hebega jutustamast, küll arvuti tagant, küll kuskilt mujalt... Lõpuks siis istusin autosse ja hakkasin sõitma. Mulle ikka nii väga meeldib autoga sõita! Igatahes, Tartusse mineku peamine põhjus, minu eriline Clinique ripsmetušš, sai soetatud. Zeppelinis Denim Dreami outletti külastades vaatasin, et inimesed on hulluks läinud ja ründavad meeleheitlikult allahinnatud kaupa. Õudne, minu meelest ei olnud sealt mitte midagi asjalikku osta. Sain hoopis natukeseks Erikuga kokku. Mina sõin oma mäki einet ja tema jutustas niikaua. Edasi Lõunakas, mis osutus kõige produktiivsemaks, sest ma leidsin endale mantli, tumesinise ja juba tunduvalt paksema (st soojema) kui praegune sametist isend. Maailma kõige ilusamat (aprikoosi) värvi pluusi leidsin samuti ning nunnud roosade lipsukestega kõrvarõngad ja mõned muud asjad veel. Halb-kurb tuju haihtus järjest enam ja Jõgeva poole tagasi sõites oli mul juba päris rõõmus enesetunne.. isegi üllatavalt lõbus. Tsättisingi siis natuke vanavanematega ja selgitasin neile oma uue töökoha telgitaguseid ja võlusid. Kell oli juba piisavalt, et koju tulla ja isegi trenni tegemiseni jõuda, kuigi olin mõelnud, et ei viitsi. Siiski oli hea. Muuseas soetasin Tartust ka värske Tattoo Energy ajakirja, mis isegi lõhnab vapustavalt ning 2010. aastaks sain kaasa seinakalendri. Mõnus magamamineku eelne kirjandus. Pühapäev, 04.10 Hommik algas minu jaoks harjumatu filmižanri, komöödia seltsis (filmi nimeks Management). Vaatamata mind ümbritsenud draamale oli film tõeliselt armas ja meeliülendav, kuid sellest kõigest saab peagi lugeda minu filmirubriigist. Edasi tegin oma toas kõvasti koristustöid, puhastades põranda igasugustest vidinatest, raamatutest ja muust kraamist. Nagu juba tavaks saanud, kulus natuke minu ajast küpsetamise peale. Sedapuhku valmistasin pitsastritslit paprika ja tomatiga ning nagu ikka, tuli väga maitsev lõpptulemus. Ainuke asi, mis veel lahendada tuleb, on kappidesse sättimist vajav riidekuhi. Kõik aga ei mahu! Mul on juba praegu toas kaks riidekappi, kuid sellegipoolest on riideid VEEL rohkem. Õnneks liigub järjest lähemale ühe minu suure soovi (unistuse) täitumine ning siis on juba võimalik kujundada ja ehitada õige garderoob, kus on kõigele oma kindel koht. Selline garderoob, nagu igasugustel tuntud tegijatel on, ainult, et veel parem, kuna see saab olema just minu tahtmise järgi valminud. Ilmselgelt on, mida oodata. Iga nädalaga aina lähemale ja lähemale. Põnev. Ja ootusärev. Tulevikumuusika.

0 opinion(s):

Post a Comment