8.11.09

02.-05.11

Esmaspäev, 02.11 Õhtul tähistasime ema, isa, vanaema, vanaisa, Eriku ja Jennyga papsi kõige värskemat sünnipäeva, mis oli järjekorras ilmselt neljakümne kolmas. Mina ja Erik kinkisime talle Speciali 4-paki, kiisupildiga kommikarbi ning Eriku joonistatud Volvo-pildiga kaardi. Kusjuures, mul ei olnudki meeles, et Special nii maitsev on... eriti veel toidu kõrvale juues. Õhtu lõpuks olin aga nii väsinud, et konkreetselt vajusin magama ära. Teisipäev, 03.11 Kui olin lõuna ajaks koju jõudnud, helises telefon ja kõne tegijaks oli Heigo. Mõtlesin, et huvitav, mida tema küll tahta võiks? Ütles siis, et ma olin temast just mööda sõitnud... Mina mõtlesin taas, et wtf?! Aga jah, Heigo oli jälle Jõgevale hambaarstile tulnud ning tunnike varem kohale jõudnud. Kutsusin ta siis enda juurde: näitasin fotoalbumeid ja lobisesime niisama põnevatel teemadel. Heigo oskas öelda, millised pildid mu albumist kunagi reidis olid olnud, haha, see oli naljakas, sest ma ise küll nii kahtlaseid asju ei mäleta. Aga varsti oligi kell üks ja pidin tööle tagasi minema ning tema oma lemmikarsti juurde. Kolmapäev, 04.11 Sekkaripäev minu kodus ehk lühidalt öeldes: mõned "uued" riided, vööd, kotid ja kingakesed, millest ilmselt aja jooksul veel kuulda/lugeda saab. Alustuseks siis kolm väljavalituks osutunud kingapaari: Neljapäev, 05.11 Ilmselgelt liiga varajane äratus kella kuue paiku ja tund aega hiljem istusingi juba rongis esimese klassi vagunis ning sõitsin Tallinna poole. Kuna ma lugesin terve tee "Päikesevarjutust", möödus aeg justkui lennates. Pealinna külastamise põhjuseks oli sedapuhku Keskkonnainvesteeringute Keskuses toimunud kohtumine, mis leidis aset kell 11. Järelikult oli mul enne seda kaks tundi vaba aega, mida kulutasin näiteks Viru Keskuses ja Foorumis, aga ka Rotermanni kaubamaja poodides (käisin esimest korda elus Pull and Bear´is ja Stradivariuses). Kaubamajas oli special offer LaCoupe šampoonidele, seega mul vedas ja sain palsami pealekauba. Stradivariuses jäi aga silma üks nunnu sõnumiga (Sometimes not being in control is the most beautiful thing in the world) särk, mis oli odav ka. KIK-is lendas aeg taas kiiresti ja see tähendas, et mul oli rongini veel üle kahe tunni aega. Alustuseks kustutasin Hessis nälga ja olin niisama soojas (õues oli suhteliselt talvine teema...). Seejärel soetasin Apollost Victoria Beckhamiga Elle´i ning shoppasin Lindexist üht koma teist. Aega oli veel küllaga ja ma ronisin ka Patkuli vaateplatvormile, et mõned pildid teha ning vaatlesin/fotografeerisin neid hiigelsuuri kajakaid ja nunnusid parte. No ja siis nägin laipa... Jah, iga kord, kui Tallinnas käin, juhtub kuskil kellegagi midagi. Laip oli küll sinise kile all, aga see ei muuda asja, sest tuul kergitas pidevalt katet. Kõige loogilisem variant olnuks autolt löögi saamine, kuid internetiavarused ei andnud selle surma kohta mitte mingit infot. Vähemalt siiamaani... Nii ma siis kobisingi rongi peale, et enam-vähem kella viieks Jõgevale jõuda. "Päikesevarjutus" sai peaaegu lõpuni loetud ning kaks ja pool tundi möödus linnulennul. Jõgeval, muide, oli selleks ajaks kerge lumekiht maas ja üldse, juba pealinnas oli mul natuke jõulutunne ning samas hea meel, et orienteerumisega nõnda edukalt hakkama sain. Tallinn ei olegi nii jube. Jõgeval on muidugi parem, aga ikkagi, asju ajada ja shopata võib vabalt ka meie pealinnas.

2 comments:

  1. Mulle meeldivad su uued kingakesed. Kannaks isegi :3

    ReplyDelete
  2. ma tänan ^^. kusjuures, tegelikult need ei ole üldse uued, vaid täitsa kasutatud :P

    ReplyDelete