9.11.09

06.-08.11

Reede, 06.11 Mida rohkem päev edasi arenes, seda talvisemaks olukord muutus. Ma vist ei liialda, kui ütlen, et lund sadas päev otsa ja vahet pidamata. Aga vähemalt oli see vaatepilt ilus ja tegi tuju üllatavalt rõõmsaks. Mis siis, et ilmselt kuskil lumehange otsas oma Saabil porilapaka ära suutsin murda... See ei muuda üldpilti. Õhtu oli 101% kodune: mina ja Erik ning Hebe ja Martti jutustasime niisama ning riietasime kallist Jennyt erinevatesse outfittidesse, alustades lillast sallist ja lõpetades tittede sipukatega. Peaasi, et koer rahul oli! Asusin ka Elle´i nautima, kuid uni sai siiski lugemisest võitu. Muide, Jõgeval avati lõpuks uhiuus bussijaam (pildil klikates rohkem infot), mille hingeeluga ka mina ennast linnavalitsuses töötades enam-vähem kurssi suutsin viia. Koos sisustusega läks bussijaam maksma veidi üle nelja miljoni krooni ja hoone ootesaalis on istekohti 16 inimesele. Kuna mina bussiteenuseid ei kasuta ega poolda, jääb üle vaid vaatamise rõõm ning tegelikult on mul hea meel, et see ehitis lõpuks valmis sai ja linnale mõningast värskust lisab. Üleüldse, just siis, kui rongiga näiteks Tallinnast tulen, vaatan ja mõtlen alati, et ei ole sel Jõgeval häda midagi. Tubli väike linnake ning just tilluke koht saabki kergemini armsalt südamelähedaseks. Laupäev, 07.11 Mingil teadmata põhjusel ärkasin arusaamatult vara ja kuna absoluutselt kõik magasid veel, hakkasin trenni tegema. Igal juhul oli see hea otsus, sest hommikuseks trenniks ei ole mul juba väga pikalt aega olnud. Järgmiseks ootas ees Tartu: panime Erikuga asjad kokku ja mõne aja pärast kammisime juba seal paari poodi. Mainimist väärib ilmselt Realiseerimiskeskus, kust sai odavalt soetatud Betty Barclay ja Umbro kraami ning Rahva Raamatust ostsin hea hinnaga Šokolaadiraamatu, nii-et nüüd on terve hunnik uusi retsepte, mida järjest katsetama saab hakata. Tegelikult me käisime Ihastes ka tiirutamas ja maju tsekkimas ning muidugi uuenenud Lõunakeskuses, kus oli sõna otseses mõttes jõhkralt palju rahvast, kuigi minu arvates midagi erilist seal küll vaadata või osta ei olnud. Uuendustest jäid silma vaid Hello Kitty asju müüv poeke ja muidugi Lindex, kuid see oli ka kõik. Igatahes, Tartusse sõitmise põhjuseks oli Eriku ema sünnipäev, kuid veel enne seda käisime Cinamonis Saag 6 vaatamas ja pileteid ostes küsiti, kas me ikka oleme 16 täis? No päris hästi, haha. Film oli iseenesest parem kui mõned eelmised osad, kuna seekord sain ma isegi aru, mis toimub ning rõveduse-skaala oli samuti kõvasti laes. Sellest lähemalt aga juba õigel ajal minu filmirubriigis... Pärast juhtus midagi põnevat. Nimelt auto otsustas mitte käivituda ja nii saigi mõnda aega vana kaubamaja taga passitud, kuni Audi lõpuks käima saadi. Oh seda rõõmu küll. Lõpuks jõudsime siiski sünnipäevale ja nautisime seal nii veini, šampust kui ka õllet ning loomulikult kõiksugust magusat ja soolast söödavat kraami ning mingil hetkel ka kuuma sauna ja külma dušši (see ei olnud ilmselgelt tahtlik...). Uni tuli eriti ootamatult ja ma isegi ei mäleta hetke, mil see täpsemalt juhtus. Mul ei olnud aga patja, nii-et ärkasin pühapäeval, 08.11, ülivarakult, et siis Simpsonite vanu episoode vaadata ning Jõgevale minekuks ettevalmistusi teha. Pühapäev peabki vahel puhkepäev olema ja ma tõesti ei viitsinud midagi suurt mõelda ega teha. Siiski lugesin "Päikesevarjutuse" täiesti lõpuni läbi ja ootan nüüd tõenäoliselt 4. detsembril ilmuvat "Videviku" saaga viimast osa "Koidukuma", milles peaks olema rekordilised 704 lehekülge. Vot see saab alles võimas lugemine olema! Õhtul tähistasime mina ja Erik, Martti ja Hebe, mamps ja paps ning Jenny isadepäeva, juues šampat ja süües erinevaid magusaid asju nagu näiteks Hebe ja Martti valmistatud (minu jaoks jõulumaitseline) keeks.

0 opinion(s):

Post a Comment