15.12.09

Elu on seiklus!


Teisipäev, 8. detsember. 
Kui järjekordne tööpäev läbi oli, kiirustasin kohe maniküüri. Eeldatavasti ja loodetavasti viimane kord lõppeval 2009. aastal. Sel korral ei olnud mul õrna aimugi, mida täpselt tahan, millised peaksid olema värvid, mustrid - üldse kogu komplekt. Heliga kahepeale leiutasime selle, mis ka pildilt nähtav on. Mulle meeldib. Saabuva piduliku jõuluaja auks ja samamoodi aastavahetuse tarvis. 

Aga vot õhtul kodus läksid asjad põnevaks... avasime Erikuga oma "juuksurisalongi" ja hakkasime mulle miskeid punaseid salke tegema. Mina juhendasin ja Erik tegi praktilist tööd ning ei olnudki midagi üleloomulikult keerulist või kontimurdvat. Kahepeale saime ilusti hakkama. Mina aga säästsin kogu selle raha, mis mult juuksuri juures alati röövitud on, haha. Väike vaheldus igipõlistele blondidele juustele ja nagu muuseas läheb salkude värv kokku värske maniküüriga. 
Igal juhul väga tegus teisipäev. 





Neljapäev, 10. detsember. 
17. detsembril ootab meid Erikuga ees Birgit Õigemeele, Tanel Padari ja Tallinna Poistekoori kontsertsari "Jõulupuudutus" Tartus Jaani kirikus. Melu.ee netileheküljelt lugesin, et kontserdil astuvad üles ka Superstaari-saatest tuntud Jaanus Saago ja Getter Jaani. 
Väga-väga-väga ootan seda kontserti juba! 



Teiseks mainin, et Hebe pühendas mulle ühe pildi, just nagu kunagised popid reidikombed, haha. Pildil on pesukarud, et ma ikka teaks, millised nad välja näevad. Ulmeliselt nunnud! Siiski, lähemal uurimisel selgus, et tegemist on tõeliste "pättidega"... 
Paar põnevat fakti: 
  • Pesukaru sõrmed on äärmiselt osavad. Vähese jõupingutusega on ta suuteline majaukse käepidemest sikutades lahti tegema. On teada ka juhuseid, kus pesukaru on avanud külmkapi ukse, et selle sisuga "tutvuda". 
  • 1955. aastal ilmus kinodesse film Davy Crocketist. Peategelane kandis pesukarunahast mütsi koos sabaga ning see "mudel" muutus koheselt moeröögatuseks. 
  • Pesukaru liha on väga maitsev ning meenutab maitselt talleliha. 
  • Pesukaru teaduslik liiginimetus "lotor" tähendab "seda, kes peseb". Inimesed arvasid ekslikult, et pesukarud pesevad alati toidu üle. 

Reede, 11. detsember. 
Kui tööpäev ja ühtlasi ka töönädal läbi oli, ootas ees Markko sünnipäev, suur juubel. 
Ah jaa, enne veel alustasime Erikuga American Pie saaga uue filmiga The Book of Love, millest aga juba lähemalt filmirubriigis. 
Niisiis, Markko sünnipäev... läksime sinna neljakesi koos - mina ja Erik, Martti ja Hebe. Erik oli sedapuhku kainekas (järgmisel korral tahan mina olla!!). See, mis edasi toimuma hakkas, oli ulmeliselt hull ja mõne koha pealt mitte just suurt meenutamist väärt. Juhtus nii, et me vennaga ei läinud koos Eriku ja Hebega koju, vaid hakkasime seal Markko ja Taneliga jutustama ning muidugi kaasnes selle kõigega kõva kogus alkot (ma ei joo enam kunagi viskit!!). Koju oli meil pärast vist kuskil 4 kilomeetrit. Markko ja Tanel saatsid meid natuke ning edasi seiklesime juba kahekesi, käest kinni ja päris rõõmsalt ning krapsakalt, igati nunnu värk, haha. Umbes kella viieks hommikul jõudsimegi koju (takistuseks oli näiteks raudteerööbaste ületamine vastavas konditsioonis...). Ma isegi imestasin, et jalgsi läbitud kodutee kulges üllatavalt kiiresti ka kõrgetel kontstel. Oh jah, nalja sai muidugi rohkem kui küll, vaid järgmine hommik oli naljast kaugel, haha.

Laupäev, 12. detsember. 
Maailmajube hiline hommikupoolik oli garanteeritud. Ausõna, ma konkreetselt surin mõned tunnid. See oli lihtsalt õudne!! Aga kuna olen õnneks piisavalt asjalik ka, siis õpin oma vigadest ja enam valesid asju ei joo. Tuleb kasuks ilmselt, haha. 
Igatahes, kui pärastlõunal end juba inimlikumalt tundma hakkasin, pesime Erikuga Jenny puhtaks ning alustasime piparkoogirallit. Mhm, väga püüdlikult meisterdasime plaaditäie piparkooke ning kaunistasime neid roosa ja rohelise glasuuriga ning šokolaadijubinatega. Äge jõulutegevus ja üldse mõnusa meeleolu looja. 
Päris hilja õhtul käisime aga mu vanavanematel abis köögimööblit kokku panemas. Mina etendasin põhiliselt naelalööja rolli sedapuhku. Päris äge oli meisterdada nende kappide kallal tegelikult. Ja väljas oli megakülm... hakkab juba tunduma, et talv siiski hiilib kuskilt poolt ligi.



0 opinion(s):

Post a Comment