22.12.09

Infopäev


Reede, 18.12 - Infopäev
Piinavalt ja ulmeliselt varajase ärkamise saatel viis Erik mind rongi peale (jälle!) ning algas sõit Tallinna suunas. Sedapuhku eesmärgiga külastada Keskkonnainvesteeringute Keskust ja võtta osa seal toimunud infopäevast. Kuid veel enne seda sain Balti jaamas kokku Marianniga, keda ma polnud umbes miljon aastat näinud. Jõhkra külma saatel suundusime Viru Keskusesse "shopingule"... okei, tegelikult niisama jutustama ja tsillima. Siiski soetasin oma lemmik kosmeetikafirma Clinique "Pick Your Pretty Pink Perfection" komplekti, kuna mu suureks rõõmuks oli see alla hinnatud. Love it!

Kui kell oli juba piisavalt kaugele liikunud, pidime lahku minema ja mina kiirustasin eelpoolmainitud infopäevale, mis vältas kella 11-st umbes-peaaegu 14.15-ni (olgu siis mainitud, et rong väljus kell 14.42...). Ma põhimõtteliselt jooksin/kiirkõndisin Foorumi juurest Balti jaamani ning loomulikult läksin ühest tänavast valesti kõige ebasobivamal hetkel ja kaotasin sellega väärtuslikku aega. Vahepeal kaalusin juba loobumist, kuid samal ajal oma peas ja südames ma teadsin, et kuidagi jõuan just sellele rongile. Niisiis, jooksin läbi jaamahoone perroonile ja rong juba liikus... Loomulikult vedurijuht nägi, et ma elu eest jooksen, ja peatas rongi kinni ning ma sain ilusti Jõgeva poole loksuma hakata. Heast füüsilisest vormist on palju kasu, nagu aeg-ajalt välja tuleb. See oli ikka tõsine orienteerumine + jooksmine + kiirkõnd, haha!

Tagasi Jõgeval, tähistasime minu ema sünnipäeva. Kusjuures, mul on olemas alkoholitõke - mingi salajane leiutis, mis ütleb, et ei ole vaja seda kraami vahel üldse juua. Samas, ega see leiutis halba ei teinud, sest ma olin niikuinii rampväsinud ja unistasin vaid pehmest voodist ning kohesest unemaast ja kindlasti mitte liköörist või mõnest muust kavalast vedelikust, mida sünnipäevalaud sisaldas. Kusjuures, uni saabuski sekundi pealt..

0 opinion(s):

Post a Comment