25.12.09

Jõul..

24. detsember, jõululaupäev
Eelmise päeva õhtul tähistasime minu vanaisa sünnipäeva ja ühtlasi jätkus mu alkoholivaene periood. Kusjuures, igati positiivne ettevõtmine. Soojenduseks libistasin kodus hoopis ühe tillukese purgi Pepsit, mis vähemalt ei meenutanud kurjajuur viskit...
Oma jõulukingid saime samuti kätte.

 Jõululaupäev ise oli aga järgmine:
tülitsesime Erikuga veidi jõulude auks, enne veel saime mu vanematelt kinke, millest osa on ka piltidelt nähtav (nt swarovski kristallidega pross, United Colors of Benettoni lõhn...). Ühte teelt välja sõitnud autot silmasime samuti. Õnneks ei juhtunud ilmselt midagi väga hullu.
Mu vanavanematele viisime kingi, milleks oli ise kokku pandud kollaaž (pilt!) nende kodu- ja lemmikloomadest + Jennyst koos Erikuga. Ma teadsin, et see neile väga meeldib.


Veel käisime pehmet lumekest nautimas ja Erik klõpsis samal ajal (minust) igasuguseid pilte. Soojad ilmad on ikka palju toredamad kui piinavalt jäised miinuskraadid. Ühtlasi ootangi mõnusat suve.
Ahjaa, oma tulevase kodu juures käisime rõõmsalt lund rookimas... autoga mööda sõitnud jõuluvana viskas lausa käppa selle peale, nagu Erik ütles (mina vaatasin ilmselt teises suunas tol hetkel, haha..). Meeldiva temperatuuri puhul on päris vinge lund koristada... väike trenn ja nii..



Igatahes, õhtu sisaldas ohtralt kokkamist - Erik tegeles ahjukartulite ja -lihaga ning mina meisterdasin šokolaadiglasuuriga kooki, mis oli üliväga maitsev (eriti glasuur..). Kui vanemad koju jõudsid, sõimegi kõik koos ja vaatasime neid lamedaid filme, mida absoluutselt igal aastal näidatakse. Ei olnud mingit superhüpermegasuurt jõulutunnet (või siis meeleolu), kuid siiski oli kõik meeldivalt rahulik ja tsill. Isegi üllatavalt väga vaikne. Teisalt, jõulud ongi ideaalis ju rahu ja rõõmu aeg.
(ps. Kui kõik juba enam-vähem unemaale sättima hakkasid, otsustas Jenny, et just nüüd on õige aeg end trepist alla kukutada... Kostusid päris hirmus kilin ja kolin, aga koer jalutas rahulikult edasi. Ühesõnaga - andekas.)


0 opinion(s):

Post a Comment