5.12.09

Jõulukuu


29. november, Esimene advent
Esimese advendipühapäeva värvus on valge ja süütatakse valge küünal. Valge on Kristuse värv ja tähendab puhtust ning armu. 
Mina süütasin hoopis šokolaadivärvi ja -lõhnaga küünla, kuid asja mõte jäi samaks ja kerge jõulutunne tekkis igal juhul. 
Tegime Erikuga vahvleid ka, aga nendega läks nii, et meie saime ainult natuke maitsta, ja ülejäänud pererahvas sõi kõik ise ära. (mina sain ka kõrvetatud käe, jei) 
Teise, kolmanda ja neljanda advendipühapäeva värv on aga violetne ning süütatakse violetset värvi küünlad, mis tähendab patukahetsust, ootust ja paastuaega. 



Täiesti uskumatuna tundub asjaolu, et juba varsti on jõulud käes ning aasta lõppenud. Ootan väga neid kahte pikka nädalalõppu, mis üsna pea saabuvad. Natuke lund ei teeks ka muidugi paha, kuid ennekõike arvan, et jõulutunne tuleb siiski südamest, mitte ilmastikuoludest.


30. november, esmaspäev
Erik alustas majas vannitoa ehitamist. 
Ootan juba suure põnevusega, milline saab olema lõpptulemus, meie enda disain. Küllap hakkan ka siia lisama toa edenemist kirjeldavat pildimaterjali, et pärast oleks hea võrrelda erinevaid toa valmimise staadiumeid. 




1. detsember, teisipäev
Loomulikult suutsin ma unustada, et algas jõulukuu. Enne ootasin nii väga, ja kui asi käes, unustan ära... Vähemalt õhtul oli parajalt südantsoojendav jõulukalendrist esimene šokolaaditükike süüa. 
Käisime Erikuga vannitoa jaoks vajalikke materjale ka maalt toomas. Nüüd veel mõned arvutused ning võibki juba plaate ja muid olulisi asju ostma minna. Meil on plaadid põhimõtteliselt juba välja valitud isegi.. 
Polegi juba mitu aastat kolida saanud, nii-et põnev-põnev, saan oma hiiglaslikud riidekuhjad üle vaadata ja mida kõike veel!


2. detsember, kolmapäev
Tellisin endale uue ajakirja nimega MOOD. See on kvaliteetne ja glamuurne moe- ning iluajakiri. Mood annab praktilist stiilinõu, tutvustab moemaailma säravamaid tähti, moe ajalugu ja põnevaid persoone nii Eestist kui ka välismaalt, aga kirjutab ka ilust, kultuurist, disainist ja reisidest. 
Tundub, et üle väga pika aja hakkab lõpuks ilmuma jälle midagi asjalikku. Siiamaani olen Eesti ajakirjadest vaid JOY-d lugeda saanud, sest ülejäänud lihtsalt ei vääri minu silmis oma hinda, omades sisu, mis on tavaliselt olematu. Lõpuks ometi on olemas ajakiri, mille iga teine artikkel ei ole seksist ja suhetest! Aplaus selle eest!


Ja ma nägin unes, et sain endale tibatillukese kutsika... sama suure, kui oli kunagi Jenny, aga see oli hoopis bernhardiinikutsikas ning samamoodi maailmaarmas! 
Ilmselt nägin just sellepärast taolist unenägu, et eelneval õhtupoolikul mängisin vanavanemate bernhardiini Lauraga ja tema on ka üks kõige sõbralikumatest nunnudest. Ma täiesti jumaldan koeri ja ootan nii väga majja kolimist, sest siis saab millalgi ka sinna ühe või paar koera võtta. Ootan ootan ootan! 






3. detsember, neljapäev
Üks sellistest päevadest, mille ma parema meelega unustaksin (märksõnad: väsitav, pettumusttekitav, mõtlemapanev ja mida kõike veel). Miks peab ajalugu alati korduma ja veel nii valusalt ja vastikult?? Ma ei kannata silmaotsastki seda, kui mind alt veetakse ja pean pettuma inimestes, kelles ei tahaks üldse mitte pettuda. Jäägu see seik ajalukku, sest nii on ilmselt kõige parem ja õigem! 
(Siiski olen ma tähele pannud, et alati, kui mul rasked ajad on, tuleb Jenny ja on oma sooja kohalolekuga lihtsalt toeks..)

0 opinion(s):

Post a Comment