21.12.09

Jõulupuudutus

Neljapäev, 17.12 - "Jõulupuudutus"
Veidi enne maailmakiire tööpäeva lõppu ruttasin rongi peale, et õigeaegselt Tartusse Jaani kirikus toimunud "Jõulupuudutuse" kontserdile jõuda. Olime Erikuga natuke vähem kui tunnike enne algust kohal ja juba siis oli rahvast uskumatult palju. Puidust pingid olid kõvad ja õhk oli suhteliselt külm.
Ajaviiteks soetasin endale Birgit Õigemeele värskeima helikandja "Teineteisel pool", kuna see oli igati mõistliku hinnaga ning mind lihtsalt huvitas plaadi sisu - "See öö" ja "Moonduja" on igal juhul tõeliselt vinged palad!

Niisiis kontserdist... Tallinna Poistekoor Lydia Rahula juhatusel oli väga kihvt ja suutis vähemalt mulle südamesse pugeda. Ma ei ole kunagi eriline koorimuusika austaja olnud (mis siis, et ise kooris laulsin...), kuid nemad avaldasid küll muljet.
Birgit Õigemeel rääkis rahvaga veidi juttu ning tutvustas esitatavaid lugusid omapoolsete kommentaaridega. See oli meeldiv. Jõululaulud olid samuti ilusad ja tema häälele sobivad (nt "Have Yourself a Merry Little Christmas"). Üllatav oli Birgiti üliõhuke riietus (paljad käed ja õlad), kuna kirikus oli tegelikult tõesti külm.



Jaanus Saago lauldud "Teisel pool vett" oli ilmselt selle õhtu üks ülevamaid esitusi. Nii ilus ja siiras, minu jaoks sümpaatsem kui Ruja versioon. Kahju, et Jaanus Superstaari-saatest liiga vara välja langes, sest tema võinuks küll "superstaar" olla.
Getter Jaani etteaste oli samuti armas, kuid ei tekitanud selliseid emotsioone nagu ülejäänud tolle õhtu lauljad. Küllap on Getteril veel aega kujuneda mingis kindlas, tema jaoks õiges suunas...

Tanel Padar oli selline, nagu ta ikka on - naerusuine ja elav - piilus pidevalt oma bändipoiste poole ja naeratas neile laialt. See oli muhe. Üldse oli mõnus näha taolist "rokimeest" kirikus esinemas.. kihvt kontrast. "Siis kui minu vanaema" oli muidugi üks ägedamatest esitustest, kuna mul oli juba meelest ära jõudnud minna, et see laul eksisteerib. Seega väga nostalgiline.
Kokkuvõttes jäin ma kontserdiga väga-väga-väga rahule - niivõrd ilus, pühademeeleoluline ja südantliigutav ning muidugi ääretult võimas!

Pärast käisime veel Suudlevates Tudengites, kus üritasin end kuuma kakao abil üles soojendada. Olin raudpolt kindel, et jään haigeks... (juba hommikul oli imelik tunne ja kähe kurk) Köhisin palju ja pidevalt, kuid sinnapaika see teema jäigi. Mul ei olegi tegelikult haige olemise jaoks mitte mingit aega ja see on tore, kui ka haigused mainitud asjaoluga arvestavad.

0 opinion(s):

Post a Comment