10.1.10

06.01.10 ja nv 09.-10.01.10 - 4

6. jaanuar

Veidi aega tagasi mõtlesin, et võiksin omada mõnda pilti oma töökohast, ja oh seda rõõmu!, kui minu e-postiaadressile saabus üks eelmise aasta lõpus tellitud eksperthinnang, mida sirvima asusin. Selles ei sisaldunud mitte ainult mu töökoha pilt, vaid ka pilt mu autost ja isegi minust endast (tööhoos). Üpris vinge kokkusattumus.
Muuseas oli tegemist ka uue aasta esimese maniküüripäevaga, mis oli täielikuks elupäästjaks, sest mu küüned kasvavad üldjuhul lihtsalt metsiku kiirusega ja seega ulatub vana lakk vaid kolmveerandi osa peale küünest ning ülejäänu jääb paljaks, aga see selleks, haha.




neljapäevane tööriietus: pealmine pluus - Silkwear (second hand); 
alumine pluus - Guess Jeans; vöö - Seppälä; teksad - Levi Strauss & CO.

9. jaanuar - Shoping Tallinnas

Ajasime Erikuga end hommikul varakult püsti ja sättisime kell 7:11 väljuvale Tallinna rongile. (Rongis istudes tekkis mul ainulaadne võimalus ajakirja lugeda, sedapuhku siis MOODi)
Kõigepealt ammutasime Hesburgerist kõhutäidet ja energialisa, et eesootavaks suureks shoppamiseks võimalikult palju jaksu jätkuks.
Kuna Stockmann on pealinnas mu lemmikpood, suundusimegi esimesena sinna ja põhiosa oma saagist saingi just Stockist, nagu ka eeldada võis.

Maja tarvis sai soetatud näiteks (salati)roheline salatikomplekt ja üks äge karp ehete või muude vidinate tarvis (kuna müüja pakkis selle nii hoolikalt sisse, ei viitsi ma paberit maha kiskuda ja pilti teha).
Iseenda jaoks leidsin eeskätt talvesaapad ja -mütsi, mille pärast tegelikult vist see tripp üldse ette võetud saigi. Müts - Guess by Marciano - et sobiks kokku olemasoleva jope ja salliga. Saapad - Pertti Palmroth - nii kõrge alghinnaga saapaid mul tõenäoliselt varem olnud pole ja ega alghinnaga ma nende poole vaadanud ei olekski, kui aus olla. Seda enam olen äärmiselt rahul (talvesaabaste leidmine on minu jaoks alati täielik katsumus olnud, seega oli mul neid vaid kaks paari, nüüd siis kolm).
[ES TI: CI:] tumesinised teksalaadsed retuusid jäid samuti näppu ning üks nunnu pieces` peavõru ja Tommy Hilfigeri pesu ka ( ajakirja MOOD 2010. aasta horoskoobi sõnul on Kaksikute lemmikbränd just Tommy Hilfiger, seega on mõningane Hilfigeri-vajadus mulle sisse kodeeritud, haha).






Igatahes, enne rongile minekut külastasime veel korra Hessi ja hüppasime läbi ka Lindexist, kus oli megaodavat pesu ning ilusa vöö leidsin samuti (allahindlused on toredad).
Kolasime veidi vanalinnas ringi ja mu süda tahtis murduda, kui Balti jaama vastas maailma kõige armsamad pardikesed tee ääres värisesid ja nokkasid plagistasid. Õnneks hakkas keegi neid just söötma (mul oli nii kahju, et teravilju kaasas ei kanna).
Meie (Erik sai vaid ühe dressika..) shopingutripp oli aga sedapuhku otsakorral ja ees ootas Jõgeva ning minu onu sünnipäevapidu (avastasin jälle mingi hea joogi, haha).



10. jaanuar - vannitoa sneak peek

Käisime Erikuga jälle maja vaatamas ja plaane tegemas (viisin esimesed saapapaarid ka juba sinna). Oh, tegelikult juba varsti saame sisse kolida ja vannituba kerkib ka suhteliselt jõudsalt ning need roosad plaadid on endiselt mu lemmikud. Plaane on lihtsalt meeletutes kogustes, kuid vaba aega kahjuks sama palju ei ole, nii-et märksõnaks on "kannatlikkus". Siiski tundub ebareaalne, et üks mu suurimatest unistustest nii kiiresti täituma on hakanud ja mõne aja pärast olen (minu jaoks) tohutu suure maja perenaine ning algab uus etapp nii minu kui ka Eriku jaoks (ja kunagi varsti meie ühiste koduloomade, okei, algselt koera jaoks). Veidi ulmeline tõesti, kuid samas täitsa tõsi ja reaalne.



0 opinion(s):

Post a Comment