16.1.10

13.-14.01.10 - 5

Kakaoga kaerahelbeküpsised

Minu kätte sattus täiesti juhuslikult 2008. aasta oktoobrikuu ajakiri Kodu & Aed. Järgmisel hetkel teadsin, et pean sealse retsepti põhjal kaerahelbeküpsiseid valmistama. Ja nii ma tegingi, omapoolsete variatsioonidega muidugi.
Tulemus - kõige paremad kaerahelbeküpsised, mida ma kunagi saanud olen, täiesti siiralt.

200 g sulatatud võid (Eesti oma)
4 sl jahu
0,5 tl soodat (jahuga kokku segada)
3 sl kakaopulbrit (võib ka lahustuvat 4-5 sl)
3 klaasi kaerahelbeid
1,5 klaasi fariinsuhkrut
2 muna
  • Pane jahu, sooda, suhkur, kakao ja kaerahelbed kaussi.
  • Lisa sulatatud või ja sega kõik kokku.
  • Lisa munad, sega veel.
  • Küpseta 200 kraadi juures 10-15 minutit, hoolega jälgides, et plaat kauaks ahju ei jääks.


14. jaanuar - Muutused...

Päev täis teadmisi, haha, tegelikult selles mõttes mahe päev, et ma sain suhteliselt rahulikult istuda ja jälgida, kuidas üks häkkeri moodi tüüp MicroStationit "lammutab". Täiesti õudne, kui keerulisi programme ikka tänapäeval välja mõeldakse, ja of course pean mina selliseid valdama. Ilmselt pean hakkama saama ja muidugi saangi.
Vähemalt oli ajutöö kõrval piisavalt nalja ning aeg möödus lausa müstiliselt kiiresti (tavaliselt liigub lihtsalt kiiresti).
Pommuudis on aga see, et ma alustasin oma asjade pakkimist! Ei julge mõeldagi, kui palju kotte riiete tarvis vaja võib minna...



0 opinion(s):

Post a Comment