7.1.10

nv 02.-03.01.10 - 3

2. jaanuar - ventilatsioon...

Vaatasin poole ööni The Vampire Diaries´t ja muidugi ärkasin megavarakult, et vanavanematega Tartusse vannitoa tarvis ventilatsioonivarustust soetama minna. Alguses toimus üks suur ventilatsioonidraama, kuid lõpuks olid vist kõik enam-vähem rahul ja asjad said täitsa ostetud. Isegi mina pidin selle ala spetsialistiks kehastuma ja palju tarka juttu rääkima, kuid ega uued teadmised midagi halba ju ei tee, nii-et tõenäoliselt tuli kasuks.
No ja lõpuks leidsin niiskuskindla (halogeen)valgusti ja wok-panni sain ja igasuguseid muid asju veel maja tarvis... igati produktiivne käik. 

Et ma ei unustaks, siis maailmanunnud leopardimustrilised kingad sain endale ning need maksid vähem kui 100 krooni, seega great success. Tahaks juba kevadet ja suve, väga-väga-väga!! Need miinus kahekümne ja miinus kolmekümne vahele jäävad kraadid on lihtsalt õudsed ning üldse mitte mulle meele järele.

Kõigele lisaks üllatas mamps mind Guessi rahakotiga - taaskord üks hea uudis, sest ma olin juba sada aastat selle ostu planeerinud niikuinii.
Martti ja Hebe tulid aga Prantsusmaalt tagasi ning tõid mulle roosasid prantsuse komme koos ühe roosa prantsuse loomakesega. Hästi nunnu!
Ilmselgelt tuleb öelda, et uus aasta on mõnusalt alanud ja nii peabki!


3. jaanuar - Palju õnne, Martti!

Vot see oli tõeline shopingupäev! Käisime peretuttava juures kaupa vaatamas ja minu jaoks oli see käik ülimalt produktiivne - leidsin endale umbes miljon asja, muu hulgas näiteks firmadelt Killah, Dolce & Gabbana, H&M, Vila... Loomulikult oli mu rahulolu piiritu, sest varsti on mul piisavalt ruumi riiete mahutamiseks ning mitmekesisus teeb vaid head.



Õhtul tähistasime pereringis mu venna 21. sünnipäeva, mille pidamine jätkus veel järgmisel päevalgi, nii-et kaks päeva järjest sai proovida erinevaid Martti ja Hebe firmaroogi.


teisipäevane tööriietus: "ülejääkidest"
leitud Xaro of Paris seelik, mille parajaks
õmblesin; pluus - Guess Jeans;
sukkpüksid - Lindex.

0 opinion(s):

Post a Comment