30.1.10

nv 23.-24.01.10 - 7


23. jaanuar - Põltsamaale poodi!

Ja me sõitsimegi selleks Põltsamaale, et suurde kahekorruselisse Selverisse toidushopingule minna. Õnneks oli see õige otsus, sest peale söögikraami leidsime ja soetasime ka absoluutselt igasuguseid muid asju, alustades patareidest ning lõpetades ligikaudu viiekordse allahindlusega retuusidega.
Kuna me mõlemad oleme suured linnu- (eriti nüüd, ise ühte lindu omades) ja loomaarmastajad, siis vaatamata oma näppude läbikülmumisele käisime ikkagi jõe ääres parte toitmas. Muide, Põltsamaa jõgi on ainus jõgi Eestis, mis voolab nelja maakonna piires, saades alguse Tamsalu linnast 5,5 km ida pool. Järjekordselt oli mul nii kahju, et väljas käies igaks juhuks mingeid teravilju kaasas ei kanna. Sõrmed jäätusid totaalselt ära, aga vähemalt said pardid natukenegi midagi näksida, kuigi mul oli ikka nende pärast veidi kurb.


Kodus hakkasime hoogsalt kokkama, valmistades kahepeale kokku juurvilju sealihaga ja šokolaadikooki. Lõpuks ometi jõudsime ka filmiõhtuni - The Lovely Bones - mis oli absoluutselt eriline film ja kajastub ilmselgelt ka minu filmirubriigis.

müts, sall ja jope - Guess by Marciano; kindad - Novalux;
kleit - Lindex; retuusid - [ES TI: CI:];
 saapad - Pertti Palmroth.
 
 
24. jaanuar - Niisama asjalik päev

Esiteks, jätkasime eelmisel õhtul alustatud laiahaardelist koristamisaktsiooni.
Teiseks, ma suutsin edeneda lahtipakkimise vallas, sättides paika nii raamatud ja ajakirjad kui ka fotoalbumid. Kuna kõik peab olema perfektne, võtab iga asi piisavalt kaua aega.
Kolmandaks veendusime Erikuga, et pesu pesemine ei olegi tegevus, mis sarnaneks tuumafüüsika või mõne muu keerulise teadusega. See ei olegi tüütu ja ka mitte aeganõudev ega nõme.
Neljandaks, ja ilmselt kõige kaalukamaks tegevuseks oli mu tulevase garderoobi ruumi tühjaks tegemine, et Erik saaks seda remondiks ette valmistada. Seinast tulid välja 70-ndate aastate ajalehed, millest vähemalt üks kandis minu sünnipäeva ehk 14. juuni kuupäeva. Pildid räägivad muidugi kõige rohkem...
Viiendaks sündis peaaegu maailmaime, ja ma panin mulda mõned seemned, esialgu täpsemalt kolmed erinevad: peasalat, redis ja petersell.

0 opinion(s):

Post a Comment