7.2.10

01.02, 04.02 ja 05.02 - 10

1. veebruar - Pidustused

Hommikul tööle jõudes avastasin postkastist ühe ümbriku, milles oli kutse 19. veebruaril toimuvale Eesti Vabariigi 92. aastapäeva pidulikule vastuvõtule. Kutse saatjateks on Jõgeva linnapea ja Jõgeva Linnavolikogu esimees.
Eelmisel aastal ma igatahes käisin sellel üritusel koos Erikuga, nii-et tõenäoliselt võiks ka sel aastal oma riigi peale mõeldes sama teha. Igaühel seda võimalust siiski ei ole ju..

pluus - ICHI, second hand; kleit - Reflex;
kardigan - Lindex; saapad - Rocawear.
pluus - second hand; vest - Pepe Jeans London;
teksad - Levi Strauss & CO; vöö - Diesel, vanaisalt; saapad - New Yorker.
sviiter - H&M, second hand; pintsak - H&M, second hand;
seelik - Reflex; saapad - Pertti Palmroth.

4. veebruar - ...

Veendusin taaskord, et minu elu ei saa kunagi kerge olla. Alati tekib kuskilt mingi torm ja hunnik raskusi. Samas olen ma alati raskustest üle saanud ja võib-olla just sellepärast neid juurde tekibki teatud aja möödudes. Aga raskuste ületamine ongi tugevatele. Isegi kui alguses on selline tunne, et tahaks alla anda, kerkib mõne aja pärast esile siiski minu kõigega toime tulev pool.
Asja tuuma teavad vaid need, kes peavad, ja ka see muudab olemise veidi kergemaks, kui kellegagi rääkida saab. Minu suurimaks lohutuseks ja võiduks on see, et usun iseendasse ja oma hakkamasaamisse ning probleemide ületamisse. Allaandmine ei tule kõne allagi. Teinekord lihtsalt tekib selline ahastus, et olen ise ka üllatunud. Ju siis on ka praegused mured millekski head ning halvale järgneb tavaliselt hea... või siis veel halvem... Ilmselt võiks esimest varianti pooldada..

5. veebruar - Tahaks...

Vahel on unenäod nii reaalsed... Näiteks täna hommikul ärgates meenus mulle, et unes hakkasin just reisile minema. Olin niivõrd ootusärev ja õnnelik selle teadmisega. No ja ärgates tabas tõelisus mind muidugi karmilt - ei saagi reisile veel. Jama ja kahju, aga samas iga asi omal ajal.. Reisiplaanid on mul pigem selle aasta edaspidiseks ajaks, ning kui mitte varem, siis sügisel for sure. Okei, enne kauget reisi võiks siiski Soomes või Rootsis veits shopata näiteks. Eks tulevik näitab, milline on tõelisus.

Veidi ka minu kokandusalast loomingut...

0 opinion(s):

Post a Comment