1.2.10

25.01.10 ja 27.01.10 - 8

25. jaanuar - Elupäästja

Tegelikult elupäästev maniküüripäev. Teinekord ei jõua ma oma igakuist maniküüripäeva lihtsalt ära oodata ning kui see lõpuks kätte jõuab, on eriti hea tunne ja hing kohe rahul. Värskeima maniküüri järel näevad mu küüned välja just sellised...

27. jaanuar - Uus pereliige

Eelmisel õhtul küsis mu ema, kas mina ja Erik ei tahaks endale ühte jänkut...
Nagu muuseas ja pooleldi naljaga vastasime jaatavalt.
Ning oh seda üllatust, kui juba järgmisel päeval tuligi uus pereliige majja. Loomakese veidi kurvavõitu taust on selline, et tema eelmine omanik ei saanud enam jänku eest piisavalt hästi hoolitseda ning seetõttu tõigi ema töökaaslane ta meie juurde. Täpsemalt on tegemist kääbusküülikuga ja ta on lihtsalt maailmanunnu ning pehme ja igatpidi muhe tüüp. Nimed, millele ta reageerib, on Jänes, Jänn, Jänks, Jänku jne - ühesõnaga mitmekülgne tegelane. Kusjuures, eelmine omanik ei olnudki talle muud nime pannud. Erik pakkus välja Maali, aga see ei tundunud just väga ahvatlev.. Kunagi, kui kuskilt hea nime kuulen, võib nunnu selle endale saada küll.
Igatahes, isu on tal kohati metsik, ja nagu ma uurisin, pidavat kääbusküülikud sööma umbes 40 korda päevas. Täielik ulme ikka.
Niisiis elab Jänks nüüd Vääksu all ja kumbki üksteist ei näe, kuna Vääksu puur on alt kinnine. Jenny käis ka väikest karvapalli juba tsekkimas ja läks lõpuks väga elevile.
Vanaema ütles, et varsti on meil kodus nagu loomaaed, aga mis teha - loomad (linnud ka) on lihtsalt nii-nii-nii ägedad tegelased!

0 opinion(s):

Post a Comment