24.2.10

nv 13.-14.02 + 15.02 - 12


13. veebruar - Tartu päev

Plaan nägi ette hommikul kiiret Tartu tiiru, aga tegelikkuses kulus taaskord peaaegu terve päeva "valge" osa.. Vannituppa saime segistikomplekti ning oma uhiuue garderoobi tarvis lambi, tillukese kingariiuli, leopardimustri imitatsiooniga kapikatted, vinge minimannekeeni (kaalun ka samas stiilis ehtehoidjate soetamist), punutud korvid nii vannitoa kui ka garderoobi jaoks ja kindlasti mingeid vajalikke vidinaid veelgi. Lühidalt öeldes läks käik asja ette. Kuigi...
Ma tahtsin väga endale kevadisi kingi või saapaid, aga lõpptulemusena jäid need saamata, kuna näiteks ühes poes ei saanud kaardimakset teha (ulme) ja sularaha ma ka välja võtta ei viitsinud. Teiste poodide saapad/kingad olid aga liiga igavad ja tavalised. Eks tuleb edasi otsida.. või siis viime Erikuga ellu plaani, mis näeb ette ühtede mu saabaste ära tuunimist. Siiski, Eesti kaubandus on masendav, haha. Ootan juba mõnda ägedat reisi.
No ja õhtul tulid mu mamps ja paps meile ning panimegi garderoobi tapeedi ära. Väga kihvt jäi ja ruum muutus võrreldes esialgse variandiga kohe tunduvalt avaramaks. Siiamaani on kõik "uudistajad" vaid vaimustust üles näidanud ja kiidusõnu jaganud, aga see on muidugi ka loogiline.


14. veebruar - Sõbrapäev

Sõbrapäeva alustuseks vaatasime LÕPUKS ära sellise õuduka nagu Orphan (ilmselgelt ebatavaline valik valentinipäevaks, aga mis teha..). Superluks film ja Isabelle Fuhrmani briljantne näitlejatöö. Orphan kajastub juba ka minu filmirubriigis.
Edasi kulges päev non-stop tegutsemise tähe all - mässasime Jänksiga, viimistlesime mu garderoobi, pesime pesu, koristasime, võtsime külalisi vastu jne jne... Muuseas valmistasin ma esimest korda elus makroone, ja tegemist on üllatavalt maitsvate küpsetistega.
Samuti saime Erikuga igasuguseid kingitusi, alustades voodipesust ning lõpetades veini, tee, roosikujuliste seepide ja maiustustega.
Õhtul kätšisime veidi ja seejärel läks Erik Tartusse tööasju ajama ning mina pärast trenni vanematele külla sõbrapäeva õhtusöögile ja sauna. Mul oli kõht niiiii tühi, et pitsa ja kook olid lausa superluks lahendus... šampus ka muidugi. Rääkisime Hebega põnevatel "toidu"teemadel ja äge õhtu oli.

15. veebruar - Null vaba hetke

Juba alates sellest, kui hommikul tööle jõudsin, läks selline tempo peale, et põhimõtteliselt hilisõhtuni ei saanud enam pidama. Isegi lõuna lükkus edasi ning õhtusöögi valmistamine jäi üldse ära. Õnneks tõi Erik mulle Tartust megahead mäki Caesari salatit, nii-et pärast seda, kui töö juures said koosolekud peetud ja Heli juures maniküüris käidud, sain oma salatisse sukelduda.
Peaaegu kaks tundi maniküüris tähendab muidugi ohtralt igasuguseid huvitavaid jututeemasid ja mõttearendusi ning kindlasti piisavalt nalja. Selleks mulle meeldibki maniküüris käia. Musta värvi küüned on üpris harjumatud muidugi, aga samas päris kihvtid ja silmatorkavad (mitte, et ma muidu ei saaks nende kohta pidevalt komplimente..). Ahjaa, õhtuks jagus meil koju veel päris korralikku äktsionit, aga keegi polegi öelnud, et elu ei võiks veelgi põnevam olla, kui ta juba on.
 17.02 outfit: kampsik - second hand;
vest - Pepe Jeans London; seelik - Reflex.

2 comments:

  1. Suht kihelen , et näha milline teie elamine on. Sa võiks mõned pildid blogisse visata:).

    ReplyDelete
  2. Kui aus olla, siis ma ei olegi elamisest pilte teinud, sest tegelikult on ju kõik pooleli veel.. Esimese korruse pesemisruumi ja minu garderoobi pildid ilmselt siiski tulevad varsti ;) Aga plaan on selline, et aja jooksul kogu majas remont ära teha :) Järgmisena ootabki ees siuke trenni-kontori ruum..

    ReplyDelete