27.2.10

nv 20.-21.02 - 14


20. veebruar - Rakvere tripp

Juba hommikul varakult (vaatamata igasugustele tuisuhoiatustele) ajasime mu Saabile hääled sisse ja kimasime Rakvere poole. Kerge (kohati mitte väga kerge, haha) pinnatuisk möllas ning ühes mõnusalt jäises kurvis sai üpris ohtralt driftitud (kes ütles, et esiveolisega ei saa driftida, ah?). Selles suhtes on talvel palju põnevam autoroolis olla.
Igatahes käisime ainult Põhjakeskuses ja Bauhofis. Koju (eeskätt vannituppa) oli üht koma teist soetada vaja ning mina polnud loobunud mõttest endale kevadeks uued saapad leida. Hea uudis on see, et leidsingi, ja veel superägedad, sellised, nagu "vaimusilmas" enda jaoks ette nägin. Kõrged ja neetidega, nii-et olen väga rahul, jei. Veel leidsin ühe kihvti topi, vinge käevõru ja 12-eegused kõrvarõngad. Minu meelest on Põhjakeskus üks parimaid kaubanduskeskusi terves Eestis, for sure.
Käisime oma käimised ära ja kimasimegi Jõgevale tagasi, et kodus ka veel üht koma teist jõuaks teha (näiteks täidan ma oma värsket garderoobi asjadega).


21. veebruar - ...

Käisime mu vanavanematel külas - pardipraadi ja pannkooke söömas (mina, kes ma absoluutselt seeni ei söö, tõstsin mingil põhjusel endale ka seeni... ulme). Vanaemalt näppasin paar kokaraamatut ka, et igasuguseid uusi asju proovida (näiteks: šokolaadi-jogurti mousse, maasikaunistus, ahjus röstitud kartulid jne).
Erik läks Tartusse, et siis Harjumaale tööle sõita, nii-et enne tema lahkumist valmistasin veel vürtsikaid pihve ja kreeka salatit.
Ja siis õhtul, pärast trenni, käisin esimest korda meie uues peaaegu valmis vannitoas pesemas. Roosa on ikka nii nunnu siukse väikse ruumi puhul. Mulle meeldib. Ja kindlasti meeldib veel rohkem, kui 100% valmis saab.

2 comments:

  1. Need saapad on tõesti supah! :3

    ReplyDelete
  2. olen absoluutselt nõus sinuga :) kuigi kanda neid praegustes oludes veel ei raatsi.. aga ootan juba :P

    ReplyDelete