4.2.10

nv 30.-31.01.10 - 9

30. jaanuar - Väike tiir Tartus

Alates neljapäeva hommikust olin üksi kodus (niivõrd kuivõrd... loomi arvestades) ja laupäeva hommikupoolik kujunes eriti asjalikuks (katla kütmine, pesu pesemine, lume rookimine ja muud vinged tegevused). Lõuna paiku jõudis Erik ka koju ning panime kiiresti Tartu poole ajama.
Eeskätt oli vaja soetada üht koma teist Jänksile. Kuna valik oli megasuur, siis me sattusime seal riiulite vahel päris ekstaasi, haha.
Muidugi ei saanud ma allahindlustest mööda vaadata ja leidsingi endale mõned viisakad "tööriided" (kleit ja seelik) ning muud loomamotiividega kraami (hobusega vöö ja hundi või lõvi või tiigriga (?) topp-maika). Eriti nunnude lilleliste retuuside saamiseks lasin Lindexi müüjal need mannekeeni jala otsast ära võtta ja olin väga rahul muidugi. Shoppamine teeb alati tuju ulmeliselt heaks.
Tegimegi siis õhtul väikese fotosessiooni ja võtsime Jänksi ka üheks modelliks.
topp - Guess Jeans; vöö - Seppälä; retuusid - [ES TI: CI:];
saapad - Pertti Palmroth; alumine topp - Brooker.
kleit, maika, vöö, seelik - Seppälä (Reflex - kleit, seelik, Link - maika);
retuusid - Lindex; kingad - ei mäleta..


31. jaanuar - Edusammud

Just nii.. jaanuari viimasel päeval võtsin end kokku ja alustasin riiete sorteerimist ning kappi paigutamist. Eriti mõnus on seda teha, kui ruumi jätkub küll ja veel. Garderoobi valmides tulevad muidugi jälle uued sorteerimised ja sättimised. Müstika on ka see, et ma kohe kuidagi ei suuda leida asju, mida raatsiksin kapist igaveseks välja heita - kõik tundub lihtsalt nii-nii vajalik.. Magamistoa võiks lõpuks tipp-topp korda saada küll, siis oleksin rahul.
Kõige nõmedam oli aga see, et aeg liikus absoluutselt liiga kiiresti ja töönädala algus katkestas mu koristamistuhina (ning seda tuhinat ei ole tavaliselt sugugi kerge tekitada!!). Igal juhul olen ma siiski endaga vägagi rahul, sest kõik see kokkamine, koristamine ja muu askeldamine on tegelikult lõppkokkuvõttes päris asjalik ettevõtmine.

0 opinion(s):

Post a Comment